Toi asenne, et en viitti tehä hyvin työtäni, esim. hoitotyössä on just oikein vasemmistotouhua.
Kommentit (9)
että rahat syydetään optioihin niille joilla on rahnaa jo ihan tarpeeksi. hoitaja saa pientä rahaa jolla hädin tuskin elää ja keikkaa joutuu painamaan siinä sivussa. sitten on niin rättipoikki ettei jaksa enää mitään tehdä kunnolla ja leikkauksia vaan henkilöstöön tehdään kun optiomiljonäärit vaatii lisää mania.
kun on ihmisen vastuulla 8-9 potilasta ja kaikkien asiat pitäis hoitaa, lääkkeet jakaa, suihkuttaa, pestä, huoltaa vaatteet, pitää huone peruskunnossa, jakaa ruoat jne nostaa potilaat pyörätuoleihin...
Kun oot itse kolme tuntia juossu tukka putkella että saat edes kaikkien aamupesut tehtyä ja laitettua aamupalalle ja kuntoon niin tule sitten puhumaan siitä miten joka vanhukselle pitäisi antaa aikaa ja omistautumista.. itse et oo ehtiny juoda kupillista vettä ja vielä yhdeksäs roskasäkki kädessä...
Vierailija:
kun on ihmisen vastuulla 8-9 potilasta ja kaikkien asiat pitäis hoitaa, lääkkeet jakaa, suihkuttaa, pestä, huoltaa vaatteet, pitää huone peruskunnossa, jakaa ruoat jne nostaa potilaat pyörätuoleihin...Kun oot itse kolme tuntia juossu tukka putkella että saat edes kaikkien aamupesut tehtyä ja laitettua aamupalalle ja kuntoon niin tule sitten puhumaan siitä miten joka vanhukselle pitäisi antaa aikaa ja omistautumista.. itse et oo ehtiny juoda kupillista vettä ja vielä yhdeksäs roskasäkki kädessä...
Ketkähän tämän maan ovat rakentaneet ja vähäosaisista huolta pitäneet aina? Vastaus: vasemmistolaiset.
...varsinkaan jos potilaat on vielä aggressiivisia, mulla on vasta yksi yrittäny purra ja yksi potkasta niin että sai multa jalan jotenkin niksahtamaan, pyysi kyllä hetken päästä anteeksi:-/ ja tää oon aika pientä vielä...
Jalkojakin poikki ovat potkineet, uhanneet teräaseilla yms. Ei oo herkkua ei. Ja mammat vaan valittaa.
Kaikesta valitetaan ja ei oteta vastuuta mistään ite.