Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vitut,anoppi ja appi ostivat lapsille tai siis antoivat kirpputorilta ostettuja leluja,vaikka varaa olisi ostaa uusia......

Vierailija
25.12.2005 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauheeta. mä tiedän millaista paskaa siellä myydään:(

t:nimim. " ihanan kallista"

Vierailija
2/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

entäs sitten?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan älytöntä! ennemmin jättäisin ostamatta koko lahjat!!

Vierailija
4/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä osais arvostaa paremmin

Vierailija
5/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä tuossa juhannuksen tienoilla alan jo organisoida tulevaa joulua, luon listat lahjoista joita haluamme ja sukulaiset saavat päättää että miten asian järjestävät, ostavatko kenties kimpassa vai yksin. mitään kämäsiä suklaarasioita on turha meille lähetellä, jos vielä kehtaavat kadulla vastaan kävellä niin minä nostan nokkaani ja vaihdan kadun toiselle puolelle. eilenkin saimme kuukauden matkan new yorkiin hyvässä hotellissa. näin se homma hoituu, siskot.

Vierailija
6/9 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

me otettiin miehen kanssa 100 000e kulutusluotto jotta saatiin kaikille sukulaisille ja tuttaville ostettua kunnon lahjat tänävuonna. naapurin kissakin tyytyväisenä kehräsi uuden kotiteatterin kyljessä. kerranhan sitä vain eletään että mitäs sitä turhaan pihistelemään:)

Vierailija
7/9 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin tein itsekin!Ostin lapsilleni kirppikseltä joululahjoja, vaikka oli varaa ostaa uusiakin. Saivat myös meiltä vanhemmilta jotain uuttakin. Hyvin kelpasivat sekä uudet että käytetyt! Itseasiassa kirppiksen nukkekoti lahja parhaasta päästä..

Vierailija
8/9 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiks se lapsen ilo oo kuitenkin tärkeintä?

Vierailija
9/9 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja oli pojan mieleisempiä lahjoja. Kyllä tuli pojalle hymy naamalle kun näki että pukki oli tuonut noin hirveästi hänelle uusia kasetteja

Laitoin vielä kaikki yhteen isoon laatikkoon.

ikää pojalla kohta 5v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yksi