Olin 3v. lapseni kanssa sairaalahoidos ja mitä näinkään...
Lapsille annetaan väkisin lääkkeitä neuvottelematta yhtään. Ei luulis nyt minuuteista olevan lääkkeenannon kiinni. Lapselleni tuotiin aamupalaksi puuroa, vaikka kys. hoitaja tiesi, että lapseni ei syö puuroa ja oli luvannut muroja. 5v. lasta kohdeltiin samassa huoneessa tosi huonosti, kun lapsen vanhemmat eivät olleet yöllä paikalla. Iskettiin vaan maski naamalle nukkuvalle lapselle, joka tietysti säikähti tilannetta ja alkoi itkeä. Ei otettu pois, vaan annettiin lääkesumutin loppuun, ilman taukoja. Lapsi oli tosi kiltti ja silti hoitajat väitti ihan perättömiä juttuja. Kyllä harmittaa vieläkin, etten avannut suutani!
Onko tämä todella joka paikassa tällästä, olen ihan järkyttynyt.
t.sh, joka ei koskaan kohtele kaltoin potilaita väsymyksestä ja kiireestä huolimatta.
Kommentit (43)
Jos on väsynyt, voi jäädä s-lomalle. Ei tarvi kuiteskaan purkaan väsymystään, karkeroitumistaan, kiukkuaan jne. lapsipotilaisiin tai muihinkaan potilaisiin...
ap
Heti hyvä hoitaja leimataan, et menee liikaa potilaiden asemaan mukaan, on itse silloin huono hoitaja, kun ei ymmärrä ammatillisesta asenteesta mitään. Mun mielestä ne on kaksi eri asiaa. Olla aidosti kiinnostunut, kuunnella, tuntea realiteetit kuin se, että uskoo dementoitunutta potilasta joka asiassa ja menee niihin juttuihin mukaan. Näitä juttuja varmaan moni pelkää ja sitten pääsee työkavereitten seurassa pätemään, kun ei ala nipottaan.
Mun mielestä aika vasemmisto touhua sanon vaan.
ent. sh, joka kans vaihtoi alaa, just noitten juttujen takia.
Särkylääkkeeksi tarjosivat suppoja,ja haukkuivat minut ja kasvatustani kun poika ei antanut laittaa.Osaa kaiketi 6v. jo lääkkeen ottaa suunkin kautta :(