Laulaja Ella Lahtinen
Täällä näyttäisi olevan musiikki ihmisiäkin paikalla ja monta musiikki keskustelua niin mitäpä pidätte tästä laulajasta
Tyttö on tuolloin ollut luultavasti 17 vuotta, minusta ainakin mielettömän lahjakas :O
Kommentit (37)
Aikas outoa että toi Sara on voittanut ne lasten lauluskabat ja toi Ella on ollut vain kakkonen, katselin noiden esiintymiset youtubella ja Ellahan on ihan satasella paljon parempi laulamaan.
kuin Linda Lampenius ja Martina konsanaan
Tuskinpa asianomaiset itse kuitenkaan. Jos eivät enään edes vaikuta Suomen maassa ja eivät taida enään musisoidakaan. Sikäli harmi, että lahjakkaita olisivat.
sukunimet on menneet vaihtoon ja naimisissa ovat Australiassa joten tuskinpa vaan tällä palstalla!
Meiltä löytyy kaikki Ellan ja Saran soololevyt ja pojat (3 ja 5 v) kuuntelee niitä lastenlevyjä ja äiti myöhenpää tuotantoa. Ja se joululevy (Joulu sädehtii) biiseineen on ihan helmi!
ja saan kylmät väreet aina selkään...
Meiltä löytyy kaikki Ellan ja Saran soololevyt ja pojat (3 ja 5 v) kuuntelee niitä lastenlevyjä ja äiti myöhenpää tuotantoa. Ja se joululevy (Joulu sädehtii) biiseineen on ihan helmi!
Mitä kaikkee myöhempää tuotantoa on sitten olemassa?
Mä muistelen ettei tästä kaikki tykänneet silloin tenavatähdessä. Aika lujalla äänellä nimittäin huusi silloin niitä biisejä.
Lapsen Maailman.
Meilläkin joulun aikaan kuunnellaan paljon Joulu Sädehtii levyä:)
Pitäisikö tätä Saraa sitten pitää jotenkin eritysen hyvänä laulajana
? Aika tavallinen äänihän tällä on ja aika tönkkö tyyli esiintyä.sieltähän tämä suosikkini löytyi
Meillä leikittiin aikanaan aina tenavatähteä:D
sieltähän tämä suosikkini löytyi
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=1qPQtuQSvNo&feature=related" alt="http://www.youtube.com/watch?v=1qPQtuQSvNo&feature=related">http://www.youtube.com/watch?v=1qPQtuQSvNo&feature=related</a>
On sillä vaan huikeet nuo korkeet äänet esim tuo loppu !! VAutsi!! :O
vaan kyllä tuona vuona olisi kuulunut voittaa molto molto presto ja Isabella Virtanen! Muistan kun se oli meidän suosikki. :D
Huonosti muistat. Eikös sen likan nimi ollut Johanna Virtanen? Jos nyt ei tuota kyseistä rallia ole laulanut sitten joku muukin kuin se Johanna.
sairaan hyvä ääni, onko kellään muulla lapsella
No minä tiedän joitain muitakin mutta on tuo Ella niistä varsinaisista Tenavatähdistä aivan omaa luokkaansa. Johanna Virtanen toinen.
Ella niistä varsinaisista Tenavatähdistä aivan omaa luokkaansa. Johanna Virtanen toinen.
No jaa, eipä näistä voi puhua samana päivänäkään ainakaan myöhemmässä iässä, vertaa
Johanna V.
Ella L.
Minä muistelisin että olen nähnyt molemmat jossain lasten konsertissa 90 luvulla Tampere talossa ja hain jopa nimmarit. =D
on molemmat mun suosikkeja!! :) Tykkään sekä Ellan että Saran äänestä. Ella oli Tenavatähdessä mun suosikki ihan alusta saakka. Tuota Joulu sädehtii levyä meilläkin kuunnellaan ahkerasti aina jouluna! Myös lapset tykkää sitä kuunnella.
on molemmat mun suosikkeja!! :) Tykkään sekä Ellan että Saran äänestä.
Kyllä, eikös ole vaan aika mahtava duetto tyttöillä
Kyllä, eikös ole vaan aika mahtava duetto tyttöillä
On todella upea! Etenkin tuo Ellan osuus!
Olisiko kellään näitä cd.tä vielä olemassa, ostaisin mielelläni niitä!!
Jos on niin laittakaa viestiä 040-5551886
-Heidi
No jos vertaa näitä esityksiä Ellan tää
Ja etenkin nuo enkun kieliset lalut.