Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Me ostetaan aidin kanssa KIUSALLA kalylle (siis sun veljen vaimon) ja sen POIKALAPSELLE siis punaisia ja pinkkeja vaatteita :D

Vierailija
25.12.2005 |

Akka raiska on just tätä " pojat käyttää sinistä" tyyppiä ja mun ja äidin mielestä se on ihan jälkeenjäänyttä, vanhanaikaista yms paskaa. Kyllästyttiin sen ihme asenteisiin ja ostetaan AINA punaista pojalle !!!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko teidän tapana ilmottaa ihmisille vain oma mielipiteenne ja oletteko mielestänne aina oikeassa?mitä ihmeellistä on siinä jos haluaa käyttää tietynlaisia ,vaikka pelkkää keltaista väriä ,jos siitä itse pitää?itew oon aina käyttäny pojilla sinistä ja tytöillä punaisia vaatteita koska haluan niin.ei mulle oo kukaan siitä sanonu,eikä oo tullu mieleenkään edes huomauttaa kavereille jotka pukevat lapsiaan myös itte näin.onko kiva että poikaa luullaan tytöksi kun on vaaleanpunainen kolttu päällä?sitten varmaan mutsis kans ihmettelisitte kun poikaa kiusataan koulussa kun on tyttöjen vaatteita päällä.huhhuh ,onneks mulla ei oo tollasii sukulaisia/ystäviä jotka tahallaan kiusaavat muita,kateuttako sitten lienee tollanen...

Vierailija
22/24 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tyypillistä, mutta että kostavat viattomalle lapselle, ei tajua ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei taida käly niitä vauvalleen pukea

Vierailija
24/24 |
26.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvamme, jota odotamme syntyväksi kuukauden sisällä, sai joululahjaksi pinkkejä vaatteita. Nämä tulivat sukulaiselta, joka TIETÄÄ vauvan olevan poika. No ei siinä mitään, vaatteet lähtevät sitten vaan kiertoon. Meidän pojalle ei pinkkejä vaatteita pueta. :-) Kukin tavallaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kaksi