Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

G: Mitä sait mieheltäsi?

Vierailija
24.12.2005 |

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Perhepaketista lisäksi pyjama

Vierailija
2/52 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

* tietokoneeseen kuulokkeet ja mikrofonin, joilla voin jutella tietsikan kautta ystävilleni ilmaiseksi (annoin saman lahjan myös puolisolle, vahingossa!)

* Da Vinci-koodin

* Vesa-Matti Loirin cd:n, jossa Eino Leino-runoista sävellettyjä lauluja. Tätä olen toivonut jo monta vuotta

* Muumi-kännykkäkaulanauhan

* Kansioita, jotta voin arkistoida papereitani

* Romanttisen puheen kera 100 euroa rahaa, jonka saan käyttää mihin haluan

* " Aineettomia" joululahjoja kera Vihreän liiton Valkeata joulua?-kortin: niskahierontaa, kylmää kaakaota talvi-illan ratoksi, korjaus- ja remonttiapua tiettyihin askareihin, joita inhoan, sunnuntaibrunssin, kulttuuri-illan eli ääneen luettuja novelleja hänen lukemanaan ja halipusia

Ihanaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ennen jouluisin kaikki ostokset menneet överiksi.Nyt jo toisena perättäisenä ostetaan jotain hyödyllistä ja sitten jotkut pienet paketit jouluksi.Kuukausi sitten ostettiin sohva ja nojatuoli rahin kera..Edellisenä vuonna uusimme makkarissa sängyn patjoineen.

Vierailija
4/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota olin ihaillut liikkeessä monet kerrat :)

Vierailija
5/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain upean kaulakorun!!

Aivan uskomattoman kaunis kultainen timanttiketju! Ihana lahja!

..miehen korumaku ei petä koskaan ;)

Vierailija:

en ole pakettia avannut. Vaikuttaa joltain korulta.. (paketoitu koruliikkeen lahjapaperiin..)

palaan asiaan kunhan lapset nukkuvat ja olen paketin avannut. Avaan sen vasta kun ollaan kahdestaan, herkutellaan juustoilla ja viinillä ja avamme toistemme paketit.

t. 34

Vierailija
6/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- D&G tuoksun: Light blue, joka on lempituoksuni tällä hetkellä. Edellinen tuoksu loppunut juuri.

- oopperan kummitus-dvd:n

- tuotepaketin jossa oli kampaamosta ostettuja käyttämiäni shampoita, tehohoitoaineita, lakkaa, muotovaahtoa

- kosmetologilta ostettu kasvonaamiopaketti, ja Chanelin meikkivoide sekä Lancomen ripsari

-qliniguen meikinpuhdistusvaahdon

kaikki tuotteet olivat niitä joita ahkerasti käytän, ja lopussa... En ollut itse raaskinut ostaa, joten mies oli sitten ahkerasti penkonut kaappejani ja halunut ostaa jotakin toivottua ja tarvitsemaani. Jees lahjoja!

Vierailija
7/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten uudestaan: aika moni on saanut timanttikorun/kultakorun.

Jotenkin tuntuu että osan on täytynyt olla provo.

" unelmaa kaikki on vaan..."

Vierailija
8/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..paketit tulevat kuulemma myöhemmin.

Vierailija
9/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja parfyymin jota olin toivonut sekä Longchampin laukun. Kaikki ihania lahjoja, yllätyksellisyys vain puuttui tänä vuonna, mutta eipä se kai haittaa.

Vierailija
10/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkilövaa`an ja synttärilahjaksi olen saanut tulostimen.

Vierailija
11/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat olivat toiveissani, ja tulevat käyttöön.

Vierailija
12/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 euron lahjakortin alusvaateliikkeeseen.

Kerrankin mieheni on ottanut puheistani vinkin, kun olen joskus kertonut kuunnelleeni taas radiossa Vuorista ja aina kehunut, kuinka tykkään hänen huumoristaan:) Lahjakortista tiesinkin, kun sitä itse toivoin.

Vierailija
13/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epilaattoria toivoinkin. Geishapallot oli yllätys, mutta ihan laadukkaat ovat entisten huonokuntoisten tilalle.

Vierailija
14/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Joten uudestaan: aika moni on saanut timanttikorun/kultakorun.

Jotenkin tuntuu että osan on täytynyt olla provo.

" unelmaa kaikki on vaan..."

Vierailija
15/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuden kännykän, Kalevala-korun Hoffmanin tarina -korun ja vaatteita käytettäväkisi korsetin kanssa (sain kureliivin kesällä synttärilahjaksi, toivottu oli).

Vierailija
16/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se dildo on vaan tooosi isokokoinen,,,. Voi olla etteivät vaihda..?

Vierailija
17/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin ostamassa miehelle kelloa lahjaksi, oli putiikissa useita miehiä samaan aikaan, jotka etsivät naisilleen timanttikoruja tai sormuksia. Olen itsekin saanut useana vuonna lahjaksi kauniin ja arvokkaan korun, en ymmärrä miksi jonkun on niin vaikea uskoa sitä että rakastuneet miehet ostavat usein koruja rakkailleen. Se on helppo ja varma valinta, jos kukkaro antaa myöten.

Vierailija
18/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi enemmän miehesi mieleen? Kysy vaikka häneltä!

Puuhakasta joulua otsalampun kera

toivoo trolli-tonttu

Vierailija
19/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

onnistuneita :-)

Vierailija
20/52 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin enemmän kuin pettynyt vaikken sitä miehelle näyttänytkään... Joka kerta sama juttu. Hääpäivänä sain jonku helkatin manikyyrisetin jolla en tee yhtään mitään.

Mulle ois niin helppo ostaa lahjoja, tykkään tietyistä kirjoista, tietystä musiikista ja kerään enkeleitä. MUtta ei kun pitää alkaa sitä mielikuvitustaan käyttämään turhan paljon....

Englanninlakuista en ees tykkää.

Oikeesti muuten on kyllä tos huomaavainen ja mukava mies, mutta lahjanostamis-huumorin on perinyt äidiltään, joka siis mielestäni molemmilla SURKEA! Vai mitä sanotte miehen lahjasta jonka sai äidiltään (pikkuinen kuorma-auto)??