Penisten koot listattiin maittain, voit katsoa kartalta tulokset
http://www.stara.fi/2011/03/19/penisten-koot-listattiin-maittain/
tässä karttalinkki maittain
http://www.targetmap.com/viewer.aspx?reportId=3073&embed
Miesten sukuelimien kokojen mittauksesta ja tulosten kansainvälisestä vertailusta on vuosien varrella kirjoitettu jonkin verran, mutta nyt aiheesta on saatu jälleen uutta tutkimustietoa, kun TargetMap-palvelu on julkaissut aiheesta havainnollisen maailmankartan.
Kartalta selviää värikoodien avulla missä maissa miehillä on keskimäärin suurimmat ja pienimmät penikset. Sen mukaan suurimmat varustukset ovat kongolaisilla miehillä, noin 17,93 senttiä. Heti perässä tulevat equadorilaiset, ghanalaiset ja kolumbialaiset miehet. Pienimmät varustukset löytyvät taas Etelä-Koreasta, jossa keskipituus on vain puolet kongolaisista, 9,66 senttiä. Häntäpäässä ovat myös kambodzalaiset, thaimaalaiset, intialaiset ja burmalaiset miehet.
Listauksen mukaan suomalaisten miesten varustus on keskimäärin 13,77 senttinen, eli millin lyhyempi kuin virolaisilla. Suomi sijoittui listalla sijalle 85., mutta mukana eivät olleet aivan kaikki maat. Länsinaapurissamme Ruotsissa keskipituus oli 14,87 senttiä. Tarkempi kartta löytyy tästä linkistä.
Kommentit (83)
Mulla on suomalaista keskikokoa isompi, 13,81 cm.
Niin olen aina tiennyt tämän ja baarissa tai tinderissä mies aina väittää, että hänellä on 22 kokoinen mela . Just joo 😂 . Mutta ei siinä mieluummin otan pieni munaisen, koska itse tykkään enemmän. Kukaan nainen ei oikeasti ole koskaan missään halunnut mitään yli suurta jöötiä . Ei sillä koolla väliä vaan taidolla. Vaikka katkarapua heiluttaisi portti Kongissa se on ihqudaa jos vaan osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se kova paikka suomalaiselle miehelle kun tumma kouluttamaton maahanmuuttaja Afrikasta vie naisen nenän edestä. Varmasti herättää epävarmuutta omasta miehuudestaan kun tietää että tödennäköisesti tällä mustalla kaverilla on huomattavasti isompi patukka jalkojensa välissä ja osaa sitä vielä käyttääkin.
Asia on vaan niin että nainen saa valita itselleen sellaisen miehen kuin haluaa, johtui se sitten isosta kalusta tai miehekkäämmästä olemuksesta niin ei suomalaisella miehellä ole siihen sanansijaa. My body, my rules.
Eikä ne edes ole kouluttamattomia. Mä tunnen kongolaisen kirurgin, jolla on virka Suomessa. Vei kaksi vuotta oppia kieli ja läpäistä näytöt. Nyt kouluttaa kirurgeja yliopistosairaalassa. Kaverilla on suomalainen lääkärivaimo.
Kongolaisen ja suomalaisen miehen suurin ero on se,
Yksi kongolainen kirurgi tarkoittaa tietysti että muutkin kongolaiset ovat korkeakoulutettuja.
Mietinkin mihin mennä seuraavaksi lomilla. Tämä lista auttaa valinnassa. Lämmin kiitos, ap!
Vierailija kirjoitti:
Mulla on suomalaista keskikokoa isompi, 13,81 cm.
Ala-asteella pojat meni viivoittimen kanssa vessaan ja sinä ilmeisesti taidat tehdä samaa vieläkin
. Ei naisetkaan tunge viivotinta römpöttimeen ja ota mittoja. Tissejä saatetaan ehkä punnita ja mitata, mutta se onkin oikean liivien löytämisen takia
Vierailija kirjoitti:
Hyvinhän noilla näyttää olevan kysyntää,kyse on ehkä kuitenkin seksistä eikä tulevan puolison etsimisestä. Aikansa kun on paneskellut isoja mustia niin voi sitten ottaa pienimunaisen suomiaisurin petettäväksi.
Suomiaisuri ihmettelee miksi ei ota lainkaan reunaan kiinni.
Onko jollain oikeasti joku 14 cm nysä?
Enpä ole ikinä edes moista nähnyt.
Voisiko joku nyt kertoa mistä se mittta otetaan? Alta vai päältä? Eroa tulee useita senttejä mittaustavasta riippuen.
Olen nähnyt niin ison melan, että meinasi silmät pudota...
Lomalla iskin tanskalaisen miehen, vaatimattoman mäköinen mutta mukava. Kun päästiin sänkyyn halusin antaa takaapäin ja nostin helmaa innoissani sladdin koosta aaaah, mutta oliko jo niin iso muttei ottanut eteen kunnon kovaksi...vai säkähtikö ahnasta heti valmista naista joka ihan kii massa.
Upea peli mutta huono pa no oli se keissi.
Vierailija kirjoitti:
Miten se muna mitataan? Tuloshan on ihan eri riippuen mittaako päältä vai alta.
Kuka ja missä on mitannut miesten penisten pituudet erektiossa? Miten tämä käytännössä on toteutettu? Sitä vain pyydetään miestä, että tule tänne paikkaa X, vedä nousut alas, erektoidu, niin mittamies mittaa kikkelisi koon.
Vierailija kirjoitti:
Mietinkin mihin mennä seuraavaksi lomilla. Tämä lista auttaa valinnassa. Lämmin kiitos, ap!
Kongon tasavaltaan vaan! Siellä on sisällissota menossa, mutta eihän kiimaista akkaa estä menemästä, kun alapäätä kihelmöi niin maan perusteellisesti.
No onneksi ei ole pieneksi moitittu. "Ihan kiva" on kommentti. 16cm
Vierailija kirjoitti:
Onko jollain oikeasti joku 14 cm nysä?
Enpä ole ikinä edes moista nähnyt.
Onhan näitä tissittömiä lauta-akkojakin, jotka fysiologisesti eivät edes ole naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se muna mitataan? Tuloshan on ihan eri riippuen mittaako päältä vai alta.
Kuka ja missä on mitannut miesten penisten pituudet erektiossa? Miten tämä käytännössä on toteutettu? Sitä vain pyydetään miestä, että tule tänne paikkaa X, vedä nousut alas, erektoidu, niin mittamies mittaa kikkelisi koon.
Edelleen: ylä- vai alapuolelta. Kukaan ei tunnu edes tietävän, joten ilmeisesti nää mittaajat mittailee sitten kuka mitenkin. Tulokset ei siis ole vertailukelpoisia ollenkaan.
Olen suomalainen mies ja hädin tuskin pääsen suomalaiseen keskiarvoon kalun pituudessa. Silti elämästäni ei ole puuttunut naisia. Koskaan minua ei ole jätetty pienen kalun takia. Ei ainakaan ole niin sanottu 😉
Nuoruudessani liikuin baareissa kaverini kanssa jolla on iso varmaan yli 20 cm. Hänen ulkonäkönsäkin taitaa olla naisten mieleen. Hän nojaili baaritiskiin jalat vähän ristissä niin, että etumus korostui. Usein hän saikin neidon pysähtymään jollakin repliikillä joka nykyisin veisi huutelijan oikeuteen. Kuten sulla on kivat tissit tai kiva perse. Usein kaverini tarjoili drinkkejä baaritiskillä ja minä pienimunainen vietin aikaa tanssilattialla. Aika usein minä lähdin saatille ja kaveri yksin kotiin.
Ehkä kaverini asenne, että nainen on vain pillunkantoteline heijastui jotenkin vaikka hän ei varmaankaan niin naisille koskaan sanonutkaan.
Iso kulli on kaunis katsella ja varmaan tekee hyvää. Naisella isot rinnat ja kaunis vartalo herättävät huomiota. Mutta kuinka pitkälle näillä avuilla sitten pääsee voi olla eri asia. Naiset kyllä pääsevät pitemmälle ja voivat hyötyä taloudellisesti. Itse haluan tutustua naiseen kokonaisuutena ja paljon merkitsee (ja kiihottaa myös) jos ajatukset kohtaavat ja keskustelu sujuu. Kerran seurustelin hyvin korkeasti koulutetun ja menestyneen naisen kanssa. Hän korosti naisten tasa-arvoa ja alkuun vaikutti äärifemistiltä. Sängyssä kuitenkin hän oli oikea nainen ja halusi, että mies vie ja nainen vikisee. Ulkoisesti hän ei ole kaunotar. Minulle oli paha takaisku kun hän muutti työn takia kaukomaille.
Vierailija kirjoitti:
Olen suomalainen mies ja hädin tuskin pääsen suomalaiseen keskiarvoon kalun pituudessa. Silti elämästäni ei ole puuttunut naisia. Koskaan minua ei ole jätetty pienen kalun takia. Ei ainakaan ole niin sanottu 😉
Nuoruudessani liikuin baareissa kaverini kanssa jolla on iso varmaan yli 20 cm. Hänen ulkonäkönsäkin taitaa olla naisten mieleen. Hän nojaili baaritiskiin jalat vähän ristissä niin, että etumus korostui. Usein hän saikin neidon pysähtymään jollakin repliikillä joka nykyisin veisi huutelijan oikeuteen. Kuten sulla on kivat tissit tai kiva perse. Usein kaverini tarjoili drinkkejä baaritiskillä ja minä pienimunainen vietin aikaa tanssilattialla. Aika usein minä lähdin saatille ja kaveri yksin kotiin.
Ehkä kaverini asenne, että nainen on vain pillunkantoteline heijastui jotenkin vaikka hän ei varmaankaan niin naisille koskaan sanonutkaan.
Iso kulli on kaunis katsella ja varmaan tekee hyvää. Naisella isot rinnat ja kaun
Kuka hetero mies on koskaan sanonut että iso kulli on kaunis katsella? 😅😅😅
Suomalaiset on pienimunaisia. Siksi haen kumppanini afrikasta. T: nainen
Pillujakin on erilaisia, koskaan niitä mitataan ja julkaistaan?
Kummassa maassa on mielestäsi korkeampi elintaso, Kongossa vaiko Suomessa ?