Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen ja mistä " prinsessa" sänky 5v tytölle?

23.12.2005 |

Neitonen haluis jonkun prinsessa sängyn eikä mulla ole hajuakaan mistään prinsessa sangystä. Tiedän että sängyn päälle voi laittaa jonkun verhon tms, mutta onko olemassa jotakin prinsessa sänkyä? Jos mistä ja mihin hintaan? Minkälainen sänky olisi 5 vuotiaalle hyvä? Ajattelin jotakin aika tavallista itse eikä enään välttis tarvitse korkeita laitoja..Ja sellanen mikä sitten menisi useamman vuoden. Oisko runkopatjasänky hyvä? Millasia sänkyjä teidän 5 vuotiailla on?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen nähnyt ainankin rautasängyn ja sellaisen vaaleanpunaiset tosi prinsessamaisen komeuden. Halpoja eivät tainneet olla.

Vierailija
2/5 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tiedä meneekö linkki oikein?

http://www.ikea.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?topcategor…

tai sitten se mammut-sänky jossa sellainen iso pehmeä pääty? Ikeassa siis myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menis monta vuotta, mulla aikoinaan oli runkopatja (vai mikä sen nimi on???) ja siihen sellanen " rautanen" pääty, missä oli sellasia kiekuroita. Kelpas mulle vielä parikymppisenäkin :) Ei oo kuitenkaan liian prinsessatyylinen, ja lisäks mulla oli sellanen valkonen hyttysverkon tapainen verho, joka kiinnitettiin kattoon. No tota verhoa mulla ei kyllä enää sit isompana ollu.

Toi Ikean sänky on myös kiva, se ollaan ajateltu hankkia kesällä meidän tytölle, ehkäpä 2v. lahjaksi... Tykkään tosta tummasta sängystä, en niinkään vaaleasta

Vierailija
4/5 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen kalusteen valikoimasta Lexington -sohvasängyn,joka on koristeellinen, valkoinen. Siihen sitten pehmeän joustinpatjan ja petarin. Prinsessasängynhän saa melkein sängystä kuin sängystä laittamalla verhokatoksen, jonka tilasimme Lexingtonin yläpuolelle nettianttilasta. Se ei ollut muistaakseni kuin pari kymppiä. Sänky sinänsä oli kallis, mutta täysikokoinen, jolloin se menee ihan isoksi saakka.

Vierailija
5/5 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytöillä 2 1/2 ja 4v on ikean Antiikkipetsatut jatkettavat sängyt jossa on korkeat kaarevat päädyt, hinta oli muistaakseni jotain 130 euron luokkaa.

katoksen tein todella edullisesti ostamalla ikean sängynlevyiset Mustat Verhotangot. päätynupeiksi mustat " nuolet" Kiinnitin toisen tangon noin metrin verran katosta alaspäin seinään verhotangonkannattimilla ja toisen tangon roikutin katosta, jalkopäädyn yläpuolelta, pienillä koukuilla ja kestävällä valkoisella verhonarulla(voi käyttää myös kestävää ohkaista muovitettua verhovaijeria).

Verhoksi ostin ikeasta harsomaisen ohkaiset valkoiset verhot, jotka ripustin seinällä olevaan verhotankoon ja nostin toisen roikkuvan verhotangon yli sängynpäälle katokseksi ja loppuverho saa roikkua alas sängyn jalkapäädystä. Verhotangot koristelin vielä tekoruusuköynnöksillä! Prinsessakatoksen hinnaksi tuli n 10 euroa.

Vauvalla on Ikean seinään kiinnitettävä puolipyöreä verhokatosteline jossa roikkuu samat edulliset harsomaiset verhot ja ruusuköynnös kiertää telineen tangon kohdalla.

Vaikka itse sanonkin, mun mielestä prinsessasängyt ovat todella ihastuttavat ja monella kaverimme lapsella on nyt myös samanlaiset katokset! =D

Kaikkia näitä katokseen tarvittavia osia voi myöhemmin käyttää muihin tarkoituksiin tai muunnella monella eri tavalla.

Tämä ei ole sitten Ikean mainos, vaikka kaikki nämä varusteet onkin sieltä hankittu...;DDD