Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äskeinen Ilman johtolankaa. Katsoiko kukaan muu?

Vierailija
23.12.2005 |

Mä itkin ihan silmät päästäni. En tiedä, tekeekö tämä joulunaika herkäksi vai mikä, mutta mä olin ihan suunniltani. Mä niin pelkäsin, että sille vauvalle sattuu jotain. Tuossa sarjassa on aina silloin tällöin näitä lapsiaiheita ja ne kyllä aina järkyttää mua.. Mutta tämä jotenkin erityisen paljon. Pakko oli käydä katsomassa omaa pikkuistani, joka tuolla sängyssään tuhisee.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin minun kirjoittamani oli tuon ap:n aloitus...

Vierailija
2/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin helpottunut, että vauva oli elossa ja saanut ruokaa ja äiti aikoi pitää vauvan. Olin nuori itsekin kun ensimmäisenä sain, tosin pari vuotta vanhempi kuin jakson tyttö. Jos nuo nyt tuolla nukkuvat pikku neidit tulis tuollai yllättäen nuorina raskaiksi, pitäs vaan koettaa mumminkin jaksaa ja ymmärtää. Pieni vauvakuumekin nousi taas pintaan... ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten oli Kovassa laissa se oman poikavauvansa äidin vatsasta leikannut ja tappanut isä, se oli niin hirveetä! Ei meinannu uni tulla silmään sen jälkeen...

Vierailija
4/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

päässä. Oikeasti kyseinen vauva olisi kuollut.

Vierailija
5/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensiavun ulkopuolella. Siinä kohtaa vauva oli niin surkean näköinen.. Onneksi onnellinen loppu.

Vierailija
6/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä en pysty katsomaan MITÄÄN elokuvia/sarjoja joissa juoneen liittyy vahvasti lapsia/niiden surullisia kohtaloitaan/pedofiiliaa/jotain ihme haamuja puoleensa vetäviä ahdistuneita lapsia. Ei ei ei.

Vierailija
7/7 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi siinä oli onnellinen loppu.