Miksi miehet suhtautuvat minuun halveksien, väheksyen, jopa vihaten?
Olen tavallisen näköinen, kokoinen, ikäinen. Ei mitään erityistä mihinkään suuntaan missään asiassa.
Silti herätän töissä ja kadulla aggressiivisuutta. Minua tuupitaan, tönitään, katsotaan halveksuen.
Töissä reviiriäni ei kunnioiteta, vaan otetaan vaikka kynä kädestä jos satutaan tarvitsemaan.
Jos joku joskus yrittää iskeä, niin suuttuu heti jos en suostu. Ikäänkuin näin vastenmielisen otuksen pitäisi ottaa kuin armopala vastaan jos joku sattuu kiinnostumaan.
Kommentit (13)
Miten mielestäsi muut naiset suhtautuvat sinuun? Herätätkö siis näitä negatiivisia tunteita vain miehissä?
Mäkin olen kyllä sitä mieltä että monille miehille on taipuvaista suuttua naisille joilta saavat pakit - ensin on niiden mielestä muka aivan vastustamaton ja seuraavassa lauseessa jo kusipäähuora, jos ei flaksi sillä imartelulla käykään.
Iskemisyrityksiä sattuu joskus työpaikoilla.
Samat tyypit, jotka tulee reviirille töissä saattavat myös yrittää iskeä. Sitten suuttuvat kun eivät "saa".
miehet ovat marsista ja naiset venuksesta kirjoittaja esittää, että miehissä herättää halveksuntaa sellaiset naiset, jotka näyttävät tunteensa ja epävarmuutensa. Työpaikalla ei saisi koskaan paljastaa, ettei jotain osaa - se vie arvostuksen. Pitää siis käyttäytyä miesten koodien mukaisesti eikä saa epäröidä.
ei tarvitse olla täydellinen joka paikan besserwisser. Se jos mikä saa niskakarvat pystyyn.
samalla tavoin kuin miehet. Naiset ovat naisia ja hyviä naisina, miksi pitäisi omaksua miehiset toimintatavat?
sitten on pakko alkaa toimimaan kuten mies miesten maailmassa.
Ei ole pakko toimia kuten mies - mutta sitten on kestettävä miesten antama väheksyntä.
miehen iskuun tulee valmistautua-
HYMYILE
valmistaudu
- kokovartalosuihkulla,
- meikkauksella( ainakin ripsiväri ja rajaus. peitepuikolla peitä tummat silmän aluset, puuteria nenänpäään),
- kampauksella ( tilaa kampaaja),
- manikyyri eli lakkaa viilaa kyntesi,
- pedikyyri eli lakkaa viiiiilla varpaankyntesi ja io kovettumat jalkakylvyn jäälkeen kantapäistäsi ( voi tehdä itsekin),
- hanki kunnon hajuvesi- esim. chanel 5 tai edullisempi anttilan myski (iskutakuuvarma)---
- aja ihokarvasi
- vaatetus- hame tai tiukat farkut vetoaa- siistit vaatteet-
kauniit mustat tai punaiset korkokengät/ ei läskipohjia eikä terveukenkiä eikä croksuja iskuun siis
PS- tärkein=
miehin tulee haluta- niin ne haluavat SINUA!!!
T. aito blondi
( ei pakkeja tullut näillä nikseillä)
sitten on pakko alkaa toimimaan kuten mies miesten maailmassa.
Ei ole pakko toimia kuten mies - mutta sitten on kestettävä miesten antama väheksyntä.
Voi vaatia arvostusta omana itsenään. Siitä ja vasta siitä lähtee yhteiskunnallinen muutos.
in a perfect world.
Se ei vain toimi noin. Tietysti jonkun on lähdettävä sitä toteuttamaan ja ajamaan eteenpäin. Mutta ihminen, jolla on ap:n kaltainen ongelma, ei ole se ihminen, joka toimii veturina.
ihan lähtökohtaisesti tulee milikuva, ettet itse arvosta itseäsi. Jota kautta heille tulee kuva, etteivät hekään arvosta.
Itse työskentelen miesten kanssa ja mulla on ihan päinvastaiset kokemukset. Tunnen, että mua arvostetaan ja musta pidetään. Tosin itsekin arvostan itseäni. Eikä mun reviirille tungeta. Ja mitä flirttailuun tulee, sitä en harrasta duunissa. En lähde mukaan.
Kaduilla tuupitaan paljon ilman että siinä on mitään henkilökohtaista, ja tietyntyyppiset miehet suuttuu baarissa kaikille joilta saavat pakit.