Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Että mua pännii...

Vierailija
23.12.2005 |

Taas odottanut jo muutaman viikon, että mies tekis aloitteen seksiin, mutta ei.... Oon itsekin yrittänyt saada sitä lämpenemään, mutta EI!!! Playstation, fudismatsit tai aina joku on " esteenä" . Oon yrittänyt kysellä siltä hienovaraisesti mistä se tykkäis ja samalla olisin kertonut mitä itse haluaisin, mutta kun se ei halua puhua näistä jutuista. Nyt lähetin sille viestin, jossa kerroin muutamista jutuista joita haluaisin kokeilla sille ja itselleni. Rauhotu nyt ja katotaan oli vastaus....eli tais pelästyä :( Eikä ne nyt olleet mitään kovin hurjia juttuja edes...peppuun liittyviä pieniä, kiihottavia hommia. Aaaaaargh! Hirveätä elää puutteessa ja välillä ihan itkettää. Näistä on yritetty puhua, jopa riidelty joskus, mutta muutosta ei vaan näy. Rakastan tätä ihmistä, enkä todellakaan aio edes pettää, mutta mietityttää välillä mihin tää johtaa. En aio elää loppuelämääni selibaatissa, enkä jaksa loputtomiin yrittää aloitteita, tai odottaa kun se olis valmis. Yrittänyt myös hoitaa itse itseni ja toimiihan se jonkin aikaa, mutta huomaan myös sen vain kasvattavan oikean seksin himoani, joten ojasta allikkoon toisin sanoen.. Jos ei olis näin h....tin moinen kiima ja ahdistus päällä niin naurattais itseänikin tää tilanne :) Mitä nyt olen lukenut täältä juttuja niin pientä helpotusta tuo tieto, etten ole todellakaan ainoa joka kärsii tälläisestä masentavasta pihtauksesta. Ihan kun se nyt käyttämällä kuluis johonkin!

Pakko oli purkaa johonkin. Pientä helpotusta, edes mielelle.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä tapeltukkin asiasta kovaan ääneen, välillä mä itken, huudan, pyydän jopa rukoilen. Ja itsetuntohan siinä kärsii, ei voi kieltää... mies vaan sanoo, että me ollaan vaan eritahtisia!!!!!!!!!!

Vierailija
2/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja kaipaisin enemmän seksiä,joten on niitä miehiäkin jotka elävät liian vähän seksin kera.Haluaisin kokeilla peppupanoa ja muita

normaalista poikkeavia mutta tuntuu että nainen ei edes haluaisi kokeilla.

Välillä tuntuu et ei oikein mene yksiin toi seksin haluaminen tai uusien juttujen kokeileminen.

Onko kukaan edes harkinnut salaseksisuhdetta että saisi toteuttaa ja purkaa itsensä haluja ja himoja.Voi olla että yksikin kerta tekis ihmeitä tai sit jäisi koukkuun.Tsemiä kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

valittako,itehän ootte ottanu insinöörin.

kaikille kiimanen seksi ei ole kaikki kaikessa,toiset saa kiksejä matemaattisista kaavoista.

toi seksielämänne ei ainakaan vilkastu,se on varmaa.

osa miehistä on kyllä kaappihomoja,tekevät skidejäkin näön vuoksi.

Vierailija
4/11 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie oon insinööri eikä taatusti muija oo puutteessa. Se jopa välillä pyytää että voisko jokus jättää ilta- tai aamupanon väliin, kun se ei aina jaksa kahta kertaa päivässä.

Vierailija
5/11 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole vasta opiskelija,meinaan halut ne on DI-insinööreilläkin nuorina poikina...........

Vierailija
6/11 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis potkase mies pellolle ja ala elää....

Vierailija
7/11 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuutoselle vastaan sevverran että valmistunu mie oon jo 70-luvulla. Niin että on se into niistä ajoista hiukan hiipunu...

Vierailija
8/11 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Sama ihmeen ongelma täälläkin. Ei tää paljoo helpota palstalla, mutta kuitenkin. Olen siis mies, ja tässä tapauksessa nainen vaan ei jaksa haluta. En usko että olen niin ruma tai mitään, haluaisin vain että HÄN haluaisi minua niin paljon että voisi tehdä ALOITTEEN. Mutta kun ei niin ei. Minusta osaan tehdä kaikenlaisia " juttuja" ja olen seksin suhteen hyvin akviivinen ja kokeilunhaluinen yms, ja varmasti saan naisen tuntemaan itsensä " kuningattareksi" . mutta ei. Niinkuin kirjoittaja, rakastan vaimoani, mutta nytkin panettaa niin hemmetisti ettei voi ku kiipeillä seinille. Voisin vaikka maksaa PALJON jos joku ihana nainen tulisi ja......*****! Mutta sehän on väärin, vai onko? Ei pkele....mitä mä teen? Riudun haluissani yksinäni, koska on väärin käydä vieraissa? jes.....hienoo...! Apuva....!

no tää on tätä. Jos jollain olis mitää fiksuu sanottavaa ni tänne palstalle tai mailii: navy_man@city.fi. Ei meinaan naurata, vaikka jotakuta varmaa hekottaa täysillä tän luettua. Eikä varmaa naurata alkuperäistä kirjoittajaakaan...

Vierailija
9/11 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Otan osaa. Sama ihmeen ongelma täälläkin. Ei tää paljoo helpota palstalla, mutta kuitenkin. Olen siis mies, ja tässä tapauksessa nainen vaan ei jaksa haluta. En usko että olen niin ruma tai mitään, haluaisin vain että HÄN haluaisi minua niin paljon että voisi tehdä ALOITTEEN. Mutta kun ei niin ei. Minusta osaan tehdä kaikenlaisia " juttuja" ja olen seksin suhteen hyvin akviivinen ja kokeilunhaluinen yms, ja varmasti saan naisen tuntemaan itsensä " kuningattareksi" . mutta ei. Niinkuin kirjoittaja, rakastan vaimoani, mutta nytkin panettaa niin hemmetisti ettei voi ku kiipeillä seinille. Voisin vaikka maksaa PALJON jos joku ihana nainen tulisi ja......*****! Mutta sehän on väärin, vai onko? Ei pkele....mitä mä teen? Riudun haluissani yksinäni, koska on väärin käydä vieraissa? jes.....hienoo...! Apuva....!

no tää on tätä. Jos jollain olis mitää fiksuu sanottavaa ni tänne palstalle tai mailii: navy_man@city.fi. Ei meinaan naurata, vaikka jotakuta varmaa hekottaa täysillä tän luettua. Eikä varmaa naurata alkuperäistä kirjoittajaakaan...

Vierailija
10/11 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laita mailii tonne: navy_man@city.fi jos haluut(te) hablata yksityisesti...

Vierailija
11/11 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori edellinen kommentti. Liikaa viiniä. Joo, halusin seuraa kyllä ja ahistaa olla yksin halujensa kanssa, mutta...ääh mihin tästä nyt pääsee. Joko pettäjän tielle tai sitte vain omiin fantasioihin uppoutuneena...kumpikin vähä kehno vaihtoehto....