Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä vauvalle päälle/toppaukseksi vaunuihin?

Vierailija
23.12.2005 |

Mä oon ihan ulalla mitä pukea vauvalle milläkin ilmalla vaunuihin. Auttakaa pliis. Mikä on sopiva määrä vaatetta?

Vauvalla 4kk on sisällä sukkahousut, lyhythihainen body, college-housut tms. sukat ja pitkähihainen T-paita.

Ulkoiluvaatteita on fleece-puku, toppapuku vilalsukat, toppasukat, fleece-lapaset, toppalapaset ja villatakki. Lisäks on äitiyspakkauksen makuupussi ja tuulisuoja vaunuihin + tietty kantokoppa.

Eli mitä laittaisitte vauvalle (sisävaatteiden) päälle ulos mentäessä kun lämpötila on +5, 0, -5, -10, -15 C?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän vauvalla on tosi paksu makuupussi vaunuissa (paksumpi kuin äp:n) ja tänään hällä oli sisävaatteiden (vaipan päällä villahousut, äp:n maiskis potkis ja body) lisäksi

villasukat

-puuvillavanttuut

-fleecehaalari

-kypärämyssy

-villamyssy

-äp:n toppahanskat

Ja mittari näytti -5' C. Vaunut pienessä lumisateessa ulkovaraston vieressä ei-tuulisessa paikassa.

Kylmemmällä säällä olen lisäillyt vauvalle villatakkia ja villahaalarit.

Kun on liikuteltu kaukalossa, oon käyttänyt fleece- tai muun välihaalarin päällä toppahaalaria (tuulenpitävyys).

Aika vaikeeta se pukemisen päättäminen on. No, jos vauva on nukkunut hyvin eikä ole huomattavan kuumissaan / kylmissään koskettaessa esim. niskan takaa, niin eiköhän kaikki ole ollut ok...

Vierailija:

Mä oon ihan ulalla mitä pukea vauvalle milläkin ilmalla vaunuihin. Auttakaa pliis. Mikä on sopiva määrä vaatetta?

Vauvalla 4kk on sisällä sukkahousut, lyhythihainen body, college-housut tms. sukat ja pitkähihainen T-paita.

Ulkoiluvaatteita on fleece-puku, toppapuku vilalsukat, toppasukat, fleece-lapaset, toppalapaset ja villatakki. Lisäks on äitiyspakkauksen makuupussi ja tuulisuoja vaunuihin + tietty kantokoppa.

Eli mitä laittaisitte vauvalle (sisävaatteiden) päälle ulos mentäessä kun lämpötila on +5, 0, -5, -10, -15 C?

Vierailija
2/3 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti mieluummin niin päin. Meillä tyttö nukkuu ulkona just. (taitaa olla pari astetta pakkasta) Päällä on äp:ntoppapuku, toppatöppöset ja -hanskat, paksuhko pipo, alla ei oo kun body ja potkarit. Paketti on kääritty äp:n makuupussiin. Vähän veikkaan että tuli laitettua liikaa päälle ja kohta saan nostaa hikisen tytön sisään..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on mulla ohjenuorana aina kun epäröin, että mitäs pitikään laittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi