Mikä vaivaa??
Nyt on jotain vialla, kun alkaa meno jalkaa vipattaan ihan sairaasti ja muut miehet kiinnostamaan.
Mä olen 30v. nainen avoliitossa muutaman vuoden nuoremman miehen kanssa. meillä on kiikki ihan hyvin, mutta jotenkin nyt muutaman viikon sisällä on alkanut ahdistamaan.Haluaisin olla enemmän yksin. En jaksa lapseni kanssa( 2v.) uhmaikäinen juurikin. Mieheni ei nyt kiinnosta minua seksuaalisesti. Muutenkin seksi elämämme on aika laimeaa n.1 kertaa/kk yhdynnässä ja sekin aika nopea juttu. Nyt on alkanut kovasti seksi kiinnostamaan ja haluaisin rakastella useammin.Minä en jaksa aloitetta aina tehdä ja ruinata seksiä,uuvuttavaa. Haaveilen muista miehistä ja näen unia vieraista jotka rakastelevat kanssani. Nyt minulla on matka edessä, minne lähden yksin. Minä jo ajattelen kauhulla, kuinka lähden jonkun matkaan, Ja teen jotain EI SALLITTUA. Olen normaalisti rehellinen ja en ole pettäjä sorttia, koska en sitä itsekkään hyväksy.
Siis miten saan tällaiset ajatukset pois mielestäni, vai onko tämä vain koettava ja kärsittävä seuraukset?
Onko muilla ollut samankaltaisia tilanteita??
Kommentit (2)
kun huomaa että tarpeet ja halut ei kohtaakaan!
uutuuden viehätys kun loppuu nähdään vasta oliko sitä oikeaa rakkautta ja intohimoa.
jo oli niin se jatkuu kokoloppuelämän
mutta lapsia älä hylkää ikinä lähdit sitten toisen matkaan tahi et.
ja toiseksi on vielä mahdollista viettää monen monituista onnellista vuotta joten ei kannata riutua suhteessa jos se ei toimi niin kuin haluat
-mici-
leikittelen ajatuksella vieraista miehistä, fantasioin niistä. En suosittele haaveesi toteuttamista, haaveista/fantasioista tuppaa katoamaan hohto kun ne toteuttaa.
-Stand by your man-