Löysin käsivarrestani 3 cm pitkän ihokarvan!
Oli kamala järkytys! Onneksi oli ihan vaalea ja hento ja otin sitten äkkiä pois!
Kommentit (9)
Istuttiin auton takapenkillä, kun se löytyi. Piti säästää se ja koettaa myydä kaveri sirkukseen, mutta hitto kun pudotettiin se auton lattialle :-)
Multa löytyi kerran 14-haarainen hius.
mulla rinoissa silloin tällöin 2-3 tummaa karvaa kasvaa
saa saksilla ottaa pois kerran kuussa (kasvanut 2cm pitkäksi)
joten et ole ainut!!!
ajattele rinnoissa :-((
N35
sellainen selvästi muita pidempi kulmakarva! Olin järkyttynyt, kun ekan kerran huomasin sen!
onnellinen!
Mulla kasvaa käsivarsissa yli 4:n sentin karvoja =(
Olen sitten niitä ajellut viimeiset 10 vuotta, eikä yhtään naurata.
vasemmalle puolelle jotain 4-6 mustaa karvaa, joita pitää vähän väliä nyppiä. Karmeeta! Ja raskausaikana noita karvoja on aina ollut vielä enemmänkin. En tajua miksi juuri tuossa kaulalla vasemmalla?
Ja minullakin kasvaa yksi rintakarva ;) jonka nypin aina huomatessani pinseteillä. Kerran oli kasvanut varmaan reilun sentin pituiseksi!! Hui.
tai oikeestaan mun sisko ;)
Oli kerran kisa kummalla on pidempiä käsivarsikarvoja, ja se voitti, 7cm pitkällä karvalla. Mä tulin kyllä hyvin niukasti toiseksi. Tuuheet on karvat meillä, ja pitkät, onneksi sentään vaaleet :))
Mitä niistä nyt stressiä ottamaan, luonnollinen asia. Ei niitä nyt ainakaan ajelemaan kannata ruveta, kasvavat ihan vinksin vonksin ja miten sattuu takasin, näin on käynyt säärikarvojeni kanssa :/
susta on tulossa joku vuoristogorilla varmaan?