Tajuatteko mielialalääkityksen alaiset, millaisia olette kännissä?
Tuttuni syö erilaisia lääkkeitä ongelmiinsa, joista yksi on sosiaalisten tilanteiden jännittäminen. Sitten kun hän on kännissä, hän tyytyväisenä kertoo kuinka sosiaalinen on.
Ihan vaan tiedoksi, että ventovieraiden halailu, poskille suukottelu ja ylenpalttinen höpöttäminen kaikille on ehkä sosiaalista, mutta äärettömän vastenmielistä. Ajattelin kertoa, jos joku muukin kuin tuttavani on onnessaan lääkkeiden ja viinan yhdistelmästä.
Kommentit (18)
siksi en olekkaan muutamaan vuoteen enää känniä vetänyt. En vain itse ole ollut tietoinen että käyttäisin jotain mielialalääkitystä tai vastaavaa.. Kiitos että kerroit ap. On se hyvä että ihmiset tietää toisten ongelmat ja käytettävät lääkkeet, voipi sitten asianomainenkin kysyä tältä kaikkitietävältä mikä tabu olisi nyt vuorossa.
2 tuttavaani käytää lääkkeitä (minä en)
antais toisen iloita itse jumitat varmaan vaan pöydässä ja kateellisena katselet kun kaverisi halailee/suukottelee.
ymmärrän jos ottaa lääkkeensä säännöllisesti eikä lisää määrää viinan oton aikana!
jää sinä ap sinne himaas vanhenemaan!
laittaakohan joku mun drinksuun jotain kun olen niin iloinen humalassa ;D
Lääkkeet auttavat masennukseen, paniikkioireisiin, pakko-oireisiin ym. Mielialalääkkeet eivät vaikuta ihmisen persoonallisuuteen mitenkään.
Ei juma mitä porukkaa täällä liikkuu.... DAA!! Ensinnäkin, yleensä mielialalääkkeitten (joista ap ei näköjään mitään tiedä) syömiseen on hyvä syy. Ja toisekseen, riippuu täysin lääkkeestä, reagoiko se tai miten reagoi alkoholin kanssa.
Menehän itseesi.
Ehkä ystäväsi vointi on parantunut ja kun hän nyt ottaa viinaksia, hän on sitten se todellinen. Sinun kannattaa tutustua ensin ystävääsi sekä hänen lääkkeihinsä ennen kuin alat hänestä noin rumasti kirjoittaa tännekään.
Ihan vaan tiedoksi, että ventovieraiden halailu, poskille suukottelu ja ylenpalttinen höpöttäminen kaikille on ehkä sosiaalista, mutta äärettömän vastenmielistä. Ajattelin kertoa, jos joku muukin kuin tuttavani on onnessaan lääkkeiden ja viinan yhdistelmästä.
[/quote]
Väsyttävien masennuslääkkeiden väsyttävä vaikutus yleensä lisääntyy. [b]Jo 3-4 päivänä viikossa toistuva pienienkin alkoholiannosten käyttö voi heikentää merkittävästi masennuslääkkeiden tehoa tai poistaa niiden tehon kokonaan.[/b]Säännöllinen alkoholin käyttö yleensä myös heikentää unen laatua.
http://www.samianttila.net/tyo/opas_masennuslaakkeista/
Tässä lainaus avauksestani: " Ajattelin kertoa, jos joku muukin "
Huomaa sana JOS.
ap
Miksi yleensä ottaa alkoholia jos käyttää lääkkeitä.
Kaverisi vaikuttaa ihan tavalliselta iloiselta känniseltä, tuollaisiahan monet ovat. Toiset, ilmeisesti sinäkin, ovat sitten nuivia, jopa vihaisia.
Mieluummin minä katson iloista höpöttäjää kuin jurottavaa känniläistä.
En ole itse lääkkeiden käyttäjä, mutta ehkä sinun kannattaisi tukea ja jutella ystäväsi kanssa hänen käytöksestään SENSIJAAN ETTÄ HÄPÄISET HÄNET täällä..
EIKÖ NIIN AP???
Ehkäisytablettien syöjät muuttuvat alhaisen testosteronin arkielämän sijasta korkean testosteronin seksihulluiksi alkoholin vaikutuksesta.
Sitten sitä vongataan jokaista miestä ja harrastetaan seksiä baarin vessassa. Voi voi.
Niin että muistakaapa tämä, raittiina ja reippaana.
Muuten tajuaisit, millaista käytös on, vaivaannuttaa jokaisen tutun ja tuntemattoman paikallaolijan.
Ihmekös musta tulee kauhee munahaukka aina kännissä ;)
Känniräyhääjät ovat niitä, jotka minut saavat vaivaantumaan. Tai itkukännin ottajat. Halailu ja pussailu on sitä paitsi mukavaa.