Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

PUOLUKAT jouluaaton aattoon

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]Ihanaa, huomenna on joulu... sitten syödään hyvin ja avataan paljon paljon lahjoja, tai ainakin vähän lahjoja....

kaikki nukkuu varmaan vielä, joten pölisen täällä siis yksinäni...

JennaJanette, ihanaa, että sait äippäpakkauksen...et varmaan millään malta olla hypistelemättä niitä ihania pieniä vaatteita... minä en ainakaan malttaisi! Nauti äitiyslomastasi ja syö paljon pullaa, se tekee aina hyvää!

ILOISTA JOULUA KAIKILLE PUOLUKOILLE (JA JOIDENKIN MIEHILLEKIN; JOTKA ON VAUVAPOSITIIVISIA)

-Ilona[/color]

Vierailija
2/17 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red] [size=17] [b] HYVÄÄ JOULUA! [/color] [/size][/b]

Huoh! Tulipa nukuttua myöhään. Tarkoitus oli herätä ajoissa ja ryhtyä reippaasti siivoamaan. Ja tässä mä vaan notkun katsomassa tuota latinosaippista ja tässä läppärin äärellä.

Mä olen kotona ja netin ääressä. Tosin huomenna en varmaan ehdi pinoutumaan, ja saattaa olla että tulen vasta tiistaina kun mies menee töihin.

Eilen kyläiltiin kummitytön luona. Olipas se tyttö taas kovasti kasvanut ja pikkusiskokon oli jo " iso" 7kk. :)

Harmittaa vaan kun asuvat sen verran kaukana että tulee nähtyä niin harvoin, 1-2 kertaa vuodessa. :(

Hmm... taitaa kyllä tulla jossain vaiheessa sapiskaa ens vuonna kun saavat hääkutsut..... Kenellekään ei nimittäin ole kerrottu asiasta etukäteen. Ei meille mitään erikoista kuulul. ;)

JJ: Yleensä meillä ei ole ollut sitä " vaahtoa" rosollin päällä. Muutenkin kun tulee jouluna syötyä paljon niin jostain on sitten " säästetty" . Tosin ajattelin, että jos sitä tänä vuonna tekisi.

Täällä sataa lunta. silleen että lumihiutaleet putoilevat alas rauhallisesti. Kaunista!

merineito

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se vaan kumma! Minä sitten otin ja sairastuin! Kamala päänsärky ja räkätauti! *manailee* Kuumetta ei vielä ainakaan ole, mutta olo on kertakaikkiaan kurja :(

Minä tollo siirsin laatikoiden ja rosollin teon tälle päivälle ja nyt ei jaksas sitten millään. Voihan p***a, jos suoraan saa sanoa. Niistäessä meni tämä joulu sitten... on tämä kyllä epäreilua. Juopasen tässä teet ja kattelen josko olo paranis. Kinkku on jo uunissa, mutta joulutunnelma tipotiessään... prkl!

Vierailija
4/17 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen koko raskausajan ollut terveenä ja olin siitä niin onnessaan... pessyt käsiä kuin hullu ja tarkkaan kattonu kaikki vitamiinit jne. Mutta joo, nyt sitten jostain olen saanut tämän räkätaudin. mahtavaa...

Vierailija
5/17 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red] Ihanaa huomenna on jo aatto, tänään isän luo kuusen koristeluun

Nyt ruokaa laittamaan ja siivoilemaan!!! Nauttikaahan joulusta!!

JJ: koitahan juod kuumaa ja parantua!! täälläkin räkää ilmassa vähäsen :(

Vierailija
6/17 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin toivottamaan kaikille hyvää joulua, koska huomenna en varmaan ehdi tänne ollenkaan. Nytkin olisi vielä paljon tekemistä. koska olen vasta aloittanut joulusiivouksen. Muutama tänään ostettu lahjakin on vielä paketoimatta.

Millään en jaksaisi tehdä mitään. Tämä joulukuu on ollut niin stressaava. Siksi minua ei ole paljon täälläkään näkynyt. Eilen oli kuitenkin viimeinen työpäivä, ja nyt aion nauttia rauhassa joulusta.

Toivottavasti Miitsu ja JennaJanette ehtivät parantua jouluksi. Ei ole kivaa, kun ei jaksa tehdä mitään eikä pysty nauttimaan kaikesta jouluun liittyvästä. Eivät varmaan jouluruuatkaan maistu. Itsekin olen ollut aika monta kertaa jouluna flunssassa. Luulen, että syynä on ollut se, että ole joulukuussa melkein aina ylirasittunut töiden ja opiskelun takia. Sitten tulenkin kipeäksi heti, kun annan itselleni luvan levätä.

Mitä olette leiponeet jouluksi? Meillä mies ei pidä piparkakuista eikä joulutortuista, mutta jotain ajattelin tänään tehdä. Usein olen leiponut maustekakkua, ja se on kyllä aina tullut syötyä.

Vierailija
7/17 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eipä tämä tästä kummene. Pää on kuin kivipallo ja poskiontelot särkee välillä. Kuumetta ei onneksi ole. Tein laatikot odottamaan jääkaappiin, että ei tarvi sitten kun kypsentää ne. Tein muuten punajuuri-aurajuustolaatikkoakin. En ole koskaan maistanut, mutta kuulemma on hyvää :) Kinkku tais ylikypsyä, koska en sitä vahtinut. Mies sanoi aamulla, että ehtii tulla hyvin töistä ennenku kinkku on valmis. No eipä kerennyt ;) Onneksi älysin vilkasta edes nyt tuonne uuniin, ettei palanut tms. Nyt tässä ryypiskelen kuumaa glögiä ja stressaan, kun pitäs vielä imuroida koko kämppä ja muutenkin järjestellä paikat. Sekahedelmäsoppa pitäsi kans tehä valmiiksi, että aamulla ei sitten tartte ku riisipuuro tehdä. Apteekkin se on pakko lähtee, että saa oikeenlaista särkkistä. Nuita ukon särkkiksiä en luonnollisesti voi ottaa...

Nuhanenä JJ kera Tuutin♥

Vierailija
8/17 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[b]HANNELE:[/b] no niin, sanos muuta.. (plussasta) Tänään tuli mies kotiin ja äkkiä vaan puuhastelemaan ja tein eilen ja tänäänkin sitten o-testin ja negaahan se näytti, ihan puhdasta negaa ;`( ja taas tuli suru puseroon. Koko eilinen ilta mennyt itkiessä.. En tiie miten se suhtautuu, sanoo vaan että on tää meijän elämä yhtä vuoristorataa ja häntä harmittaa kun saan näitä " kohtauksia" ihan tosta vaan.. Saatan tosiaan purskahtaa itkuun jos bussi mennyt ohi tai kaupassa joku valittaa rask.oireistaan ja silittelee mahaa tai pääsen töistä eri aikaan kuin on suunniteltu.. Mutta tänään mies sit sanoi et ei ne sinänsä haittaa, koska niin se yleensäkin menee ala- ja ylämäet ja kaikki on yhessä kestettävä! (mun mielestä kivasti sanottu) Ärsyttää ja ennen kaikkea HÄVETTÄÄ itteäkin olla tällainen itkupilli, mutta jollain hassulla tavalla en voi itkulleni mitään, kyyneleet vaan rupeaa aina valumaan ja nenä menee ihan tukkoon.. Luulen että masennus jäi päälle ja oireilee tolla tavalla..

Hannele niin minäkin taidan olla anteeksi pyynnön velkaa! Taitaa moni meistä ottaa noi miehesi temput hyin henk. koht tasolla.. Yllyttää sanomaan kaikenlaista.. Mutta yleensä puhut jälkeenpäin hänestä niin kauniisti et viim silloin tajuan kuinka oikeesti rakastat miestäsi ja samahan se on täällä ns=> [b]vihaa ja rakkautta[/b]

[b]THUNDERI:[/b]toivottavasti väärässä oli noi ennustajat! hmmm Kestikö tään madamen vastauksen saaminen kuukauden? Oliko se niin et lähetit viestin ja joulukuun alussa? Itse en ehkä uskalla lähettää sille, ettei vaan lupaa mitään masentavaa..kun sain elliltä hyvän ennustuksen!

[b]ELLEN[/b]: tervetuloa keskusteluihin!

[b]MIITSU:[/b]kivaa että anoppi suhtautui vauva-asiaan hyvin! :o)

[b]JJ[/b]: pikaista paranemista sulle! Kurjaa että joulu menee niistäessä! Koetahan levätä kunnolla, eikö ukko voi tehhä ainakin niitä kotitöitä ettet oo ihan puhki sitten? Mulla on sama juttu kuin [b]Tiitikällä[/b] et kovan työ- + opiskeluputken jälkeen kun tulee vähän enempi vapaata niin sairastun hyvin herkästi..

Itse en juhli joulua, joten ruuatkin jää tekemättä..

Vierailija
9/17 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... [color=red][size=3]!!!RAUHALLISTA JOULUA KAIKILLE PUOLUKOILLE JA ENNEN KAIKKEA HYVÄÄ MIELTÄ!!! ;O)

Vierailija
10/17 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla heräs kyllä nyt uteliaisuus, kun GALTSU mainitsi, ettei juhli joulua. Saako udella mikset? Ihan siis hyvällä kysyn ja täysin uteliaisuudesta ;) Mua aina kiinnostaa tälläset... vähän liikaaki :D *häpee*

Vierailija
11/17 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

turhaan häpeät ;o) En vietä perinteistä joulua, kun ei ole perheessä ollut koskaan tapana. En tiie muistatko kun kerroin täällä et olen venäläinen (muuttanut sieltä 12-v) :o/ Me siis yleensä vietetään uutta vuotta, lapsiperheisiin tulee pakkasukko (=joulupukki) käymään yms. Siis " teidän" perinteinen jouluaatto on " meillä" 31.12 :O) Mutta nykyään en välitä siitäkään, vihaan näitä juhlia, koska kaikilla tuntuu olevan niitä lapsia :( Uudesta vuodesta on tullut n 3-4v sitten pakollinen-sukulaisilla-käynti, mutta kyllä kohtaan sen kuin nainen *ylpeilee* ja hymyilen kaikille yms, mutta sen jälkeen oon aina ihan pa***na ja itken.

Valitettavasti taidan olla ainut tällainen, ainakin täällä, kaikki tuntuu niin nauttivan tästä joulusta, ja myönnän kyllä että itsekästä tää mun suhtautuminen on :(. En kyllä halua olla ilonpilaaja, joten ei varmaan asiasta enempää :O)

Huomenna on pyykkivuoro 8.00 *ei millään jaksais*, sitten töihin ja sieltä taxilla himaan (siitä tulen nauttimaan) ja joulupäivänä aamuvuoroon taxilla kans kun on julkinen liikenne pysähdyksessä ;o) Kerrankin työpaikka tarjoaa kunnon " edut"

Vierailija
12/17 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=maroon]GALTSU: Ai juu, niinpäs sanoitkin joskus et olet venäläinen. No se selittänee mikset joulusta niin välitä. Mutta jokainen tyylillään :) Varmaan sustakin kummallista, kun me muut täällä höösätään tuon joulun kans niin kauheena ;)

Olo on jo paljon parempi! Kävin ostaan varalta särkkistä, mutta ei oo tarvinu onneksi ottaa. Käytiin myös tekeen viimeset jouluostokset ja nyt paistelen laatikoita. Kinkusta tuli tosi hyvää, vaikka luulin, et liian kauan oli uunissa. Mies kuorruttaa kinkun huomenna. Kohta alan laittaan keittiön kuntoon kokkausten jäljiltä. Mies alko just imuroimaan, kun en ois jaksanu :/ Onneksi tajus ukko tarttua letkun varteen ;)

Tuutti on aamullisen spurtin jälkeen ollut rauhallinen. Välillä tulee onneksi monoa, ettei tartte huolestua :) [b][color=red]MUKSAA ILTAA KAIKILLE JA OIKEIN HYVÄÄ JOULUA JOS EI HUOMENNA EHDITÄ KONEELLE!!! Miehen käännytyssäteitä ihan kaikille Puolukoille ~~~~~~~~[/b]

JJ 33+3 + Tuuttis♥

Vierailija
13/17 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan mukavia hössötykset on, ei siinä mitään ;o) Tuntuu välillä et hössötys jatkuu tällä palstalla ympäri vuoden! Tarkoitan marttakerhoa, ruuanlaittoa yms.. Ehkä jouluun vois lisätä vielä lahjat.. Välillä vaan ihmetyttää että miten ihmeessä te ihmiset jaksatte tehhä kaikkee, teijän rinnalla olen maailman pahin laiskimus :/

Mutta mukavaa joulua kaikille vielä kerran! Pyhien aikaan on varmaan todella hiljaista.

Vierailija
14/17 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä valvon ma-ti-ke...onko meillä taas yhteinen yö ?? ;)

Golda

Vierailija
15/17 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=red]OIKEIN LÄMMINTÄ JA RAUHAISAA JOULUNAIKAA KAIKILLE PUOLUKKA-YSTÄVILLENI!!

[/color]Mulla huomenna aamuvuoro, joten en oo vielä oikein päässyt jouluntunnelmaan, no toivottavasti huomenna viim. siinä vaiheessa kun saan herkkuruokaa eteeni.

Golda-tonttu

Vierailija
16/17 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa joulua kaikille Puolukoille! Tipahdin jo aikaa sitten kärryiltä jutuista kun on ollut niin kiirus ettei ehdi netissä roikkua. Ja kun käännytysyrityksetkään eivät ole onnistuneet niin ehkä ihan hyvä pitää vähän paussia etten ihan sekoa... käyn sitten vaan välillä ihailemassa sitä kaverin nyt jo melkein 5kk vauvaa.

Palataan asiaan myöhemmin!

Vierailija
17/17 |
24.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

GOLDALLE jaksamista ens viikon valvomisiin ja joulumieltä! Ajatelkaa, kaikki lahjat annetaan ja saadaan tänään ;o)

Mulla on ekat pyykit jo koneessa, ennen 12 pitäs suoriutua, toisaalta kukaan muu ei tänään pese pyykkiä (mistäköhän johtuu *ihmettelee*

;c) ) joten kunhan ennen iltavuoroa..

Ja taas olen yksin kotona, kun mies lähti jo eilen porukoittensa luo.. Toisaalta ehkä hyvä olla vähän enempi erossa nyt, ettei nyt siltäkään mee joulufiilikset.. On kyllä niin kova ikävä.

[color=red]

HYVÄÄ JOULUA, RAKKAAT PUOLUKAT!!![/I]

_galtsu_