Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä LUULET saavasi joululahjaksi ja keneltä? :)

Vierailija
22.12.2005 |

Minä luulen, että kun tänä jouluna uhrasin miehen lahjaan paljon rahaa saan mieheltä vain suklaata. Sitä mieheni myönsi ostaneensa minulle. Toivon, että olisi jokin edes pienen pieni yllätyskin. Rakastan yllätyksiä :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei vaan ole kovin hyvä yllättämään...

Luultavasti saan lahjaksi jotain mitä olen sivulauseissa vihjannutkin ;o)

Itse olen aika usein yllättänyt mieheni..On ihana tunne kun odottaa sitä hetkeä, että voi paljastaa yllätyksen.

Jos olis oikein paljon rahaa, niin olisin ostanut miehelle uuden kännykän, josta hän haaveillut. Ei varmasti olis osannut arvata että voisin sen ostaa...

Vierailija
2/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että hän yllättyy. Olin nimittäin sivussa säästänyt rahaa, että saisin ostaa jotain mitä mies toivoo.

Todellakin harmi vain, että minunkaan mies ei osaa yllättää... Minulla on monesti yllätyksen odotus niin kova, että sitten petynkin kun miehellä ei yllätystä olekkaan :D

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vahva tunne, että tiedän kaikki lahjat etukäteen. Isältä rahaa, äidiltä pussilakanat ja muuta järkevää, ja sisaruksilta astioita, mahdollisesti dvd-soittimen :) ja lisää astioita. Miestä ei ole, joten yllätyksiä ei luvassa, mutta hankin itselleni muutaman " turhan" lahjan, jotta minäkin saisin jotain hömppää ;)

Vierailija
4/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiltä sain setelin. Muilta en sitten varmaan saakaan mitään.

terv. yh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi