joulu kipeenä :(
Meidän perhe viettää joulua sairaana...hirveä flunssa iski ja sit vielä tänään tuli oksennustauti+mahatauti tytölle eli huomenna tai aattona se on minulla ja miehellä!!Pitäisi lähteä huomenna aamulla päivystykseen jonottamaan jos saisi jotain lääkettä tähän flunssaan kun olo on aika vaikea koko perheellä!
Kommentit (2)
Meilläkin viime vuonna oltiin jouluaattoillasta lähtien kaikki oksennustaudissa ja kuumeessa: ensin poika, sitten minä ja mies ja viimeiseksi vielä isoäiti, joka ystävällisesti hoiteli poikaa, kun mies ja minä oltiin petipotilaina. Nähtiin miehen kanssa iso vaiva jouluruokien kanssa, jotka lopulta heitettiin roskiin, kun ei niitä kukaan pystynyt syömään.
Juuri parannuttiin oksennustaudista tänäkin vuonna, joka oli miestä lukuunottamatta kaikilla: pojalla, tyttövauvalla, itselläni ja taas myös isoäidillä, joka jälleen oli avittanut pahimpien vaiheiden yli. Pari päivää väliä ja nyt on pojalla, tytöllä ja itselläni flunssa.
Tällaista tää on lapsiperheissä. Toivotaan pikaista paranemista! Ja sitä, että muut ihmiset tajuaa pysyä pois meiltä, jos heillä on joku pöpötauti päällä (meille on tulossa paljon porukkaa vieraaksi ja melkein joka kerta vastaavassa tilanteessa joku on tullut meille nenä punaisena ja silmät vettä vuotaen ja hirveästi köhien...)
Meillä oli tuossa 1½kk sitten esikoinen (6v) oksennustaudissa ja kuopus (10kk) ripuloi, mutta me ei miehen kanssa saatukaan tautia, joten älä vielä heitä kirvestä kaivoon. Toivotaan, ettei teille miehesi kanssa tauti tulisikaan...
Ja tuo flunssa on kyllä ikävä pienellä. Nasoliinia nenuun ja yöksi kuumelääkettä, jos on kuumetta ja kipeän oloinen. Kun sais yöt jotenkin menemään, se vaikuttaa päiviin ja parantumiseen.
Koittakaahan saada edes hieman oloa paremmaksi aattoon mennessä. Joka tapauksessa teille hyvää joulua ja erittäin pikaista paranemista!!!
myötätuntoisena,
sarpsa