Paljonko tilinne saldo kaikkien jouluostosten jälkeen?
Kommentit (9)
Eli tilille jää 114,60. Miehellä jotain 80 euroo ehkä.
En kyllä ole jouluostoksiani vielä edes maksanut.
20000 mut silla ei taalla Englannissa paljoa juhli joten ton verta taytyy olla pikaisia menoja varten tililla.
perintöä odotellessa... :D sitten mullakin on joku 100 000¿
Siis tuli 600 euroa ja jouluostoksiin meni kaikki. Eiku puolet. Ja toinen puoli autoni vanteisiin. Mutta onpa lahjoja ja ruokaa :)))
mutta olen ollut yli puoli vuotta hoitovapaalla joten tulot minimissä; yleensä tilin saldo ei koskaan näin alhaalla. Onneksi tammikuussa alkaa taas palkka juosta ja nettotulot n. viisinkertaistuu. :-)
Säästötilillä on jotain 600-900 euroa. Tilin saldo ei kyllä johdu joulusta. Mulla on aina sellainen tilanne, että tässä vaiheessa kuuta on aina käyttötili tyhjä, mutta säästötilillä on aina silti muutama sata euroa. Olen opiskelija ja nettotulot kuussa on 350 euroa. Aina jos tulee ylimääräistä laitetaan ainakin osa säästöön. Pienistäkin tuloista pystyy säästämään jos tulee jostain ylimääräistä. Raha riittää hyvin ruokaan, vuokraan, laskuihin ja melko usein ulkonasyömiseenkin. Vaatteita yms ostellaan harvoin.
Meillä tilillä aina 5000 euroa käyttörahaa ja yllättäviä pikkumenoja varten, osakkeita yms. sijoituksia onkin sitten noin 200 000 euron edestä. Lisäksi tietty nää normaalit autot, omakotitalot jne.
Että hyvää joulua vaan kaikille!