Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä lasten kuvista joulukortteina!

Vierailija
22.12.2005 |

Mä aina laitan sellasen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa sukulaisista ja kavereista ilahtuu valokuvakortista. Jos joku ei tykkää niin ei voi mitään. Kaikkia ei voi miellyttää.

Vierailija
2/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan kyllä haaskausta koska en niitä kuvia joulun jälkeen pidä esillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummoille ja kummeille tietenkin, mutta ei-perhetutuille (lähinnä vanhempien kavereille) tai etäisemmille sinkkuihmisille en lähettäisi. Ei minua suuremmin ihastuta toisten kersojen kuvat, vaikka itse perheellinen olenkin. Välillä ne ovat jopa tosi suttuisen ja halpiksen näköisiä, pitää ainakin valita tosi hyvä ja laadukas kuva.

Vierailija
4/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut nyt kun on oma lapsi niin teetin ja lähetin....:-)

Vierailija
5/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin meillä ne menee lopulta roskiin kaikki, oli valokuvia tai ei. Niitä lapsi kortteja en oikein ymmärrä, missä ei ole lasta puettu juhla tai jouluvaatteisiin. Minusta joulukortti vaatisi sitä

Vierailija
6/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räkänokkaisia kersoja rähjäisessä kämpässä tonttulakit vinossa. Mummut ja mammat näkevät niissä tietenkin kaikkea toooosi ihastuttavaa.

Vierailija
7/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tykkään saada valokuvia, varsinkin sellaisilta tutuilta, joita harvoin näen. Ekaa kertaa oli mulla mahdollisuus laittaa vauva kuva kortiksi, mut päädyin perinteiseen korttiin + hyvään " muotokuvaan" vauvasta osa tutuista ja sukulaisista kun mielellään laittaa kuvat esille...

Vierailija
8/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vasten ja sieltä heijastuu salamavalo tai kuvajaan lököttävät collegehousut. AAAArrrggg.

Kunnolla tehdyt ja kuvatut kortit ovat tosi kivoja, mutta ei tämmöiset yllämainitut.

Sama on kun lähetetään sähköpostiin näitä järkkyjä punasilmiä. Deletoin kyllä samantien kun ovat tulleet.

Vierailija
9/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oon ollut tätä samaa mieltä, vaikka olin sinkkukin (nyt tosin jo naimisissa ja yksi lapsikin on). Harmittaa vaan, kun omat tuttumme eivät tänä vuonna laittaneet kuvia lapsistaan. Nähdään heitä yleensä noin kerran vuodessa ja olisi kiva nähdä, miten lapset kasvavat.

Vierailija
10/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin tylsiä valmiine hyvääjoulua-teksteineen. (tosi persoonatonta ja tylsää)

Kaikkein mieluiten tykkään saada/antaa kortteja joihin on vähä " nähty vaivaa" .

Vierailija
11/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapaan noin pari kertaa vuodessa, joitakin harvemminkin. Joulu on lapset ja lapset tekee joulun. Ihanan nähdä kuinka lapset kasvaa. Minusta tuntuu tosi tyhmältä saada niitä tavallisia kortteja, niissä ei ole mitään persoonallista.

Kiitos kaikille jotka lähetitte meille lastenne kuvia!

Vierailija
12/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tonttulakit päässä ja pyhämekot päällä sohvannurkassa koko lapsilauma, hillitön lavastusmeininki. Mieluummin ottaisin jonkun luonnollisen, ehkä hauskan ja arkipäiväisemmän kuvan, ja joulutervehdyksen vaikka paperille kirjoitettuna.

Vierailija
13/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olin - huom - tätä mieltä sinkkunakin. Tottahan toki minä mieluummin katson valokuvia tuttujen/kavereiden/sukulaisten lapsista tai vaikkapa koko perheestä tai lemmikeistä kuin jotakin täysin jonninjoutavaa kaupan joulupukkikorttia.

En yhtään käsitä, miten jollekin voi Tiimarin halpiskorttikin olla mielenkiintoisempi kuin elävästä elämästä otettu valokuva.

Valokuvat ovat hauskoja, niistä voi nähdä vaikka mitä ja päätellä ottajansa elämästä ja mausta ties mitä mielenkiintoista

Vierailija
14/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä toisella lapsella oli vähän, mutta niin vähän ettei alettu korjailemaan

Vierailija
15/15 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meininkiä, että kattokaa eikö oo meillä söpöt lapset!! Vaikka toi räkänokkafiilis on se eka ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kaksi