Mitä sellainen mies, joka tuijottaa naisen rintoja, mahtaa ajatella tuijotellessan? veikkauksia
Kommentit (34)
ja toivottavasti huomaa että katselen
kuin vaimoni"
Näin ajattelee 33v mies
Jos joskus jään katsomaan rintavan naisen varustusta, minulla jää yleensä ns. 'pitkät päälle' eli en ajattele mitään. Jälkikäteen on kyllä hyvä olo siitä mitä tuli mollotettua. Yleensä kyllä tulee sivusilmällä vilkaistua että ompas mukavan muodokas nainen tuossa.
ja toivottavasti huomaa että katselen
Ainakaan mies ei silloin kuuntele mitä sanottavaa naisella on. Se voi olla harmillista tai sitten ihan hyväkin juttu, koska silloin mies vain myötäilee/myöntyy naisen jutuille, oli sitten mikä tahansa kyseessä. Olen huomannut esim. töissä, että jos mies istuu ja itse seison edessä (vaikka aika kaukanakin), silloin on turha yrittää esim. selvittää jotain työasioita, koska mies vaan tuijottaa rintoja tai sitten keskittyy olemaan tuijottamatta niitä ja kummassakin tapauksessa ajattelu ja kuuntelu on mahdotonta :)
eli vaikka "onpa lauta ämmä" tai "oho, siinäpä mukavat posat"
Ennen oli minunki vakioharrastus istuskella biitsillä ja bongailla mahtavia munkkeja mutta nykysin oon huomannu ettei enää kiinnitä kuin tosi harvat tissit huomion, johtunee kai siitä ku omalla eukolla on niin julumetun isot.
T. tissimies henkeen ja vereen
...kun huomaat, että saat miehen duunissasi hämilleen? Tästä eivät ajatukset seksuaalisesta häirinnästä ole kaukana. Oletko huomioinut tällaiset tilanteet pukeutuessasi miesvaltaiseen seuraan? Vai saatatko jopa näpäyttää mieskolleegaasi sormille saadessasi hänet kiinni ajatusten - ja katseen - harhailusta muotoihisi?
M 40+
Jos kaula-aukko ja tissit on isot, niin turha tuijottamisesta on miestä näpäyttää.
En pukeudu mitenkään "antavasti", eikä minulla ole mitenkään valtavat rinnat (c-kuppi), mutta tulevat mukavasti muusta vartalosta esiin, puen sitten mitä vain päälleni. Töissä en todellakaan käytä miesten harhailevia ajatuksia hyväkseni (siinä tekisin vain itselleni hallaa), vapaa-ajalla ehkä joskus olen saanut mitä haluan ihan vain siksi että joku keskittyy rintavarustukseen tai suuriin silmiini. En myöskään todellakaan "näpäytä" tai yleensäkään huomioi sitä erityisemmin, jos mies tuijottaa rintoja (tai yrittää olla tuijottamatta). Lähinnä se hiukan huvittaa. Varsinkin kun olen huomannut, että on harvassa ne miehet, jotka ei kiinnitä huomiota rintoihin.
Sehän vain piristää työpäivää, jos upealla olemuksellasi tuot mielyttäviä ajatuksia ympäristöllesi. Molempien sukupuolten on osattava käyttäytyä ja omattava tilannetajua. Ja kyllä naisen viehätysvoima on kuitenkin daisareita kokonaisvaltaisempi ja monimutkaisempi asia. Silti kokouksessa esim. huumaava parfyymi voi harhauttaa ajatuksia varsin tehokkaasti. Ulkoisesti naisen hymy, hiukset, ja mulle esim. jalat kauniissa kengissä (ja sukissa) voivat yhtäläilla johdattaa ajatukseni aivan muualle, jos sillä mielellä olen. Mut siitähän ei tässä kysyttykään.
M 40+
jäädessään "kiinni" rintojen katselusta. Minulla on tällainen työkaveri, ja nolostelua näkyy lähes päivittäin. Oikeastaan se on minusta aika söpöä
No, kyllähän täytyy tunnustaa, että ajattelen miltä rinnat näyttää rintsikoissa, jailman nitä. mltä ne tuntuisi käsillä.
Ihan sama kun pimeässä kävelet valaistun ikkunan ohi.
Ei pysty olemaan katsomatta sisään.
Lienee biologinen rakenne.
No, mä ainakin mietin, että millaset rinnat tuollakin naisella on paidan ja rintsikoiden alla ja miltä tuntuis vähän kopasta niitä ja ainahan niiden pomppimista on kiva katsella ja kuvitella samalla "kaikenlaista kivaa", heh...
Jos on aikaa, ajattelen, miten nuo ihanan pyöreät munkit hytkyisivät naidessa ja miltä tuntuisi puristella niitä omilla kätösillään yhteen. Hätäisemmässä tilanteessa totean vain itsekseni, että onpa kivannäköinen rintavako.
Todellisuudessa en nykyisinä feminismin aikoina uskalla esim. hississä laskea katsettani leuan alapuolelle, jottei sovinistinen silmäilyni osuisi vahingossa neitokaisen rintavarustukseen tai peppuun.
Takavuosina Svedutytöt tykkäsivät kulkea ilman rintsikoita.
Olisi suonut sen muotivirtauksen rantautuvan myös Suomen puolelle. Vaikea kuvitella mitään parempaa silmänruokaa, kuin paljaat rinnat, tuikan t-paidan alla, nännit kutsuvasti pystyssä, villinä ja vapaana keinahdellen kävelyn tahdissa...
Vielä on kesää jäljellä... Pitäisköhän lähteä Tukholmaan...
melko kookkaat rinnasta pieneen kokooni (158 cm) verrattuna. Häpeilemättä nautin edelleen miesten katseista,yli 20 vuotta jo.Ainoastaan yksi katse tuntui tosi pahalta.Arviolta n.16-17-vee nuorimies ajoi pyörällä vastaan ja oli ajaa päälle tuijotaessaan rintojani.Lähes oman poitsuni ikäinen nuori. Jos olis ollut takki mukana, olisin sen vetänyt päälleni.Erittäin asiallisesti,mutta kuitenkin poikaa nolaamatta yritn selvittää tilanteen.Jäi tosi paha ja likainen olo,jostakin syystä.Nuori joka kiinnostuu jo seksistä,jäi tuijottamaan rintojani,joita en saanut piiloon.
Jatkoin nopesti matkaa eteenpäin.
se on sisään rakennettua tuo tuijottelu.
Ei voi mitään, meillä töissä yks mies pälyilee rintoja ja punastuu sitten somasti :)
Vaihtoehtoja on tietysti useampia, koska ei me miehet tyhmiä olla:
"Hyvät tissit"
"Hyvät tissit - pääsispä panemaan"
"Hyvät tissit - antaisi nyt jo vai pitääkö mun vielä höpistä sen kanssa"
"Hyvät tissit - lähtisköhän Jore kaljalle"
Korkeintaan, että toivottavasti ei huomaa vilkuiluani.