Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jalkapalloa tai jaakiekkoa pelaava nainen mielletaan usein lesboksi? Miksi ei esim. lentopalloilijaa tai alppihiihtajaa?

Vierailija
22.12.2005 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä oli joskus telkussakin jossain ohjelmassa.

Vierailija
2/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuvaksi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulaistyttösi tulisi ilman harrastustakin lesboksi, jos todella niin haluaa.

onkohan miehissäkin homoja jääkiekossa jne.? pisti silmään, kun lentopalloilijamies puristeli joukkuekaverin pakaroita kauan aikaa voitonpiirissä...

Vierailija
4/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toki tunnen ja kavereina on paljon lesboja. Mutta voin valaista teidän maailmaa kertomalla, että myös lentopallo- ja salibandymaailmassa on paljon lesboja. Välillä olen pelannut joukkueissa, joissa olen kuulunut selkeään vähemmistöön sukupuolisuuntautumiseni tähden. Mutta en ole sen koskaan antanut haitata.

t: urheileva perheenäiti, joka on aina tykännyt pojista ;-)

Vierailija
5/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

aavat naisten joukkueissa. Monesti niissä myös seksi on tapa päästä esim. kapteenin suosioon ja näin identeettiään hakevat nuoret tytöt saattavat joutua " huonoille teille" eli siis kokeilemaan seksisuhdetta vanhempaan naiseen!:(

Vierailija
6/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelaavat jääkiekkoa ja salibandyä. Ja muita lesboja en tunne.

Vierailija
7/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse nähnyt monta kertaa, kun tyttö, jolla yleensä ei ole kauheasti kokemusta pojista ja ehkä vielä vähän huono itsetunto, alkaa " leikkimään" lesboa vain mielyttääkseen joukkueen vanhempia/kokeneempia/parempia lesbopelaajia. Jossain vaiheessa hekin sitten ovat lesboja.

Jotkut ovat " kääntyneet" takaisin heteroiksi, kun ovat lopettaneet urheilun tai tavanneet poikaystävän, mutta eivät kaikki.

Tätä ei täysin voi yleistää, kerroin vain, että näinkin on käynyt monta kertaa minun nähden.

t: 6

Vierailija
8/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei. En ole lesbo.

Vierailija
9/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Työskentelen miehisellä alalla ja pelasin aikoinani lätkää.

Ja ei. En ole lesbo.

Sama täällä, lisäksi lajivalikoimaan kuului salibandy. Mutta mutta... melkolailla vähemmistönä tuntui varsinkin salibandyporukassa olevan heterot! Tai no sanotaan niin että tiettyihin joukkueisiin kasautui lesbot ja tietyissä sitten oli enemmistö heteroita (kokemusta useammasta joukkueesta / seurasta

Vierailija
10/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinkö tosiaan?!?

Vierailija
11/11 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus pelannut itsekin jalkapalloa ja mulla on/on ollut naispuolisia kavereita, jotka pelaavat jalkapalloa/jääkiekkoa ja kukaan heistä ei ole lesbo. Siis ihan oikeasti, en ole koskaan mieltänyt noita lajeja pelaavia lesboiksi... Enkä kyllä minkään muunkaan lajin harrastajia...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän