Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko kellään tällaista lelua?

Vierailija
22.12.2005 |

Tai jotain samantyylistä?



http://www.miropa.fi/lelut.php?id=702

http://www.miropa.fi/lelut.php?id=642

http://www.miropa.fi/lelut.php?id=1060



Onko lapsi tykännyt? Onko " järkevä" lelu? Jaksoiko lelu kiinnostaa kauemminkin? `

Lapsi on nyt 10kk. Kannattaako ostaa?



Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja musta se ei oo mikään kamalan kova hitti ollut niillä. Mä luulen että 10kk ei vielä osaa laittaa niitä palikoita sinne sisään ja ne äänet tulee siitä kun ne palikat pudottaa sinne sisään. Mun oma 9kk ei ainakaan osaa vielä leikkiä sillä tai ei oo kiinnostunut siitä muuten kun syömään niitä palikoita.

Vierailija
2/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

se meidän on vaan tavallisen kuorma-auton näköinen, poika oli 1- vuotias nyt 1,7-vuotias ja jaksaa kiinostaa kun siinä on sellainen aukko mistä voi laittaa palikoita ja soittaa yksin kertaista säveltä, noin pienestä en tiedä jaksaako kiinostaa. Mun kaverilla on se eka ja kyllä heidän lapsiaan se kiinosti, noi on tosin aika kalliita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen!

Vierailija
4/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei heti osaisikaan ihan oikein leikkiä. Tai sitten ostan vasta synttärilahjaksi joulun jälkeen. Tuota ekaa olen lähinnä ajatellut.