Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuka halua muka että sen lapsi oppii kiinaa!

Vierailija
31.08.2010 |

ärsyttää yks lastenohjelma! siinä on kiinalainen tyttö ja se opettaa kiinaa! kuka tarvitsee muka sellaista taitoa! ärsyttää kun jätin kanavan auki! ja nyt lapset toistaa: ni hao ni hao! ja muita ihme sanoja! ei ne tajua vielä että se on kiinaa! mua ärsyttää jos ne alkaa käyttää tuollaisia turhia sanoja! sanoin että älkää toistako niitä! mutta ei ne lopeta! enää en laita tuota kanavaa! onko jollain käynyt samoin? kuka muka haluaa oppia jotain ihme kieliä! ärsyttävää jos toistaa vaan samaa sanaa! eri asia jos oikeasti oppis puhumaan jotain kieltä mutta mitä tuollaisella sanalla muka tekee!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
31.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta toivottavasti opettavat sinulle pisteet ja isot kirjaimet.

Vierailija
42/53 |
01.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nuo sanat ovat vielä jotain kommunismin iskulauseita, joilla lapset ovelasti manipuloidaan nousemaan vanhempiaan ja koko vallitsevaa yhteiskuntajärjestelmää vastaan.

Palautetta kanavalle ja HETI. Olet ap tarttunut tärkeääna asiaan eli lasten härskiin aivopesuun.

olen aivan samaa mieltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja muutaman vuoden kuluttua hallitseva talousmahti:) On vain eduksi jos osaa edes muutaman sanan. Onneksi lapsesi ovat viisaampia kuin äitinsä:)

Oma tyttäreni luki alkeita vuoden lukiossa ja koulusta ryhmä teki tutustumismatkankin kiinaan. Ainakin yksi oli myös vaihtarina Kiinassa.

Kiva provo

Vierailija
44/53 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

alalla ja yrityksessä jossa on tuhansia kiinalaisia - joka päivä kuuntelen vieressä kiinalaisen kollegan jutustelua omalla kielelläänja se kuulostaa todella mukavata.

Ni-hao

Vierailija
45/53 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomalaiset puhuu enkkua murtaen, mutta luulis sitä kielenopettajalla olevan siihen hommaan enempi ammattitaitoa (ja taitoa lausua) kuin kellä tahansa mutsilla. En mä tiiä ovatko kys. vanhemmat kielenopettajia, mutta lapseni päiväkodissa yksi suomalaisäiti olisi halunut pitää englanninkielistä kielikylpyä ja se ajatus lynkattiin aika äkkiä. (Ja minusta ihan syystä)

Omat lapseni ovat osallistuneet innolla päiväkodin enkkukerhoon (jossa enlantia äidinkielenään puhuva opettaja).

Ei siitä minun mielestäni mitään haittaa ole ollut =o

Vierailija
46/53 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole edelleenkään vastannut kysymykseen, mitä HAITTAA siitä on, jos lapsi oppii muutaman sanan jotain vierasta kieltä. Oikeasti, mä en kykene käsittämään teitä, jotka vedätte herneen nenään siitä, että lapsi oppii sanasen kiinaa. Tulee kyllä väistämättä mielikuva ahdasmielisistä, sivistymättömistä ihmisistä. Sori vaan.

Vierailija
47/53 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä suomalaistyylisestä lausahtamisesta olisi pitänyt maksaa 10€/viikko eli 45min. Ihan kivan tavan kerätä rahaa oli keksinyt, äidillä/lapsilla oli ulkomaalainen mies/isä, mutta ei se parantanut äidin lausuntaa. (Isän äidinkieli ei ollut englanti) Jos olisikin ollut englanninkielinen, niin se olisi varmaan mennyt läpi vanhemmilta. Nyt äiti yritti rahastaa muilta, jotta omat lapset saisivat päivällä opetella englantia... *tulikohan asia sanottua riittävän sekavasti?* =)

suomalaiset puhuu enkkua murtaen, mutta luulis sitä kielenopettajalla olevan siihen hommaan enempi ammattitaitoa (ja taitoa lausua) kuin kellä tahansa mutsilla. En mä tiiä ovatko kys. vanhemmat kielenopettajia, mutta lapseni päiväkodissa yksi suomalaisäiti olisi halunut pitää englanninkielistä kielikylpyä ja se ajatus lynkattiin aika äkkiä. (Ja minusta ihan syystä)

Omat lapseni ovat osallistuneet innolla päiväkodin enkkukerhoon (jossa enlantia äidinkielenään puhuva opettaja).

Ei siitä minun mielestäni mitään haittaa ole ollut =o

Vierailija
48/53 |
02.09.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse kieltenopettaja, ja asunutkin pitkän aikaa opetettavan kielen alueella, mutta minulle ei kuuna kullan valkeana tulisi mieleenikään puhua lapsille muuta kuin suomea. Kyse on huomattavasti isommista asioista kuin lausumisesta, joka kyllä yo-opintojen ja vaihtojen aikana on hioutunut hyvään kuntoon.

Vierailija
49/53 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä tuon ohjelman nimi on?!?!?!?! tarvitsen tietoa kipeästi!!!!

Vierailija
50/53 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mikä tuon ohjelman nimi on?!?!?!?! tarvitsen tietoa kipeästi!!!!

Se on hautautunut historiaan.

Vierailija
51/53 |
13.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär luki kiinaa vuoden lukiossa. Tuskin siitä haittaakaan on

Vierailija
52/53 |
21.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritän etsiä sitä ohjelmaa, muistan kun lapsena rakastin kattoo ja oppia siitä!!!

Vierailija
53/53 |
22.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tytär opiskeli lukiossa vuoden pari kiinaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi