Lue keskustelun säännöt.
Kuinka kovalla pakkasella olette nukuttaneet lastanne ulkona?
22.12.2005 |
ja vielä minkä ikäistä lasta? Itselläni tyttö 2kk ja olen nukuttanut -13 asteen pakkasella ja hyvin nukkuu :) ..paremmin ulkona kuin sisällä.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla