Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kolibrien torstai

22.12.2005 |

Huomenta kaikille! Nyt on sitten pää tainnut tehdä kropalle lopulliset tepposet, mulla nimittäin alkoi eilen illalla pahoinvointi! Ja testata pitäis vasta lauantaina... Todella etova olo iski illalla, koko yö on kulunut valvoessa ja miettiessä tuleeko se oksennus vai ei. Samanlaista, tai ehkä vähän lievempää, oli edellisissäkin raskauksissa, välillä lähes rukoilin, että se oksennus tulisi ja helpottaisi oloa edes hetkisen. Eipä vaan ikinä tullut. Viime yönä 4 maissa rupes vähän helpottamaan, sain juotua pikkasen omppumehua. Nyt töihin tullessa oli pakko käydä hakemassa hyväksi havaittu selviytymispakkaus, vihreitä omenoita ja sekamehua, jota sekoitan kuumaan veteen ja hörpin hiljakseen. Ei puhettakaan, että kaatais mukiin teetä tai kahvia. Yök. Kaiken lisäks tuon yöpahoinvoinnin vähän hellittäessä tuli ihan kuumeinen olo ja rupes viluttamaan. Ja nyt pitäis muka tehdä töitä niin kuin ei mitään. Ja pah. Saas nyt viikonloppuna nähdä, mitä tää oikein, oonko tullut lopullisesti hulluks vai vain raskaaks:). Täytyy kyllä sanoa, että viime yönä tuli jo kirottua, että jos vain raskaana olen, niin saa kyllä olla viimeinen kerta tätä pahoinvointihel--iä... Kumma, miten sitä nuo ikävät puolet tuppaa vauvakuumeisessa päässä unohtumaan!

Tulipa omaa napaa oikein urakalla, mites teidän navat näin joulun alla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tossa jo eilen kirjoittelin tuonne edelliseen pinoon, että mulla oli edellisiltana koko illan tosi paha ja inhottava olo ja 2 päivänä vatsa ollut todella löysänä. Muistaisin et edellisissä raskauksissa on ollut samalla tavalla. Meillä ei oikeasti ole mitään yritystä vielä, mutta välillä ollaan keskeytettyä harrastettu ja nyt tietenkin toivon, että olisi voinut jonkinlainen " vahinko" saattanut tapahtua... Nyt on kp 28/28-30 menossa eikä kyllä enää ole minkäänlaisia oireita mihinkään suuntaan!

Vierailija
2/13 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli koko viime viikko yhtä oiretta, loppuivat kuin seinään viikonloppuna, kunnes eilen illalla iski tosiaan yökötys ja löysä maha:). Huhhuh, sulla on kyllä nyt todella jännät päivät, plussasäteitä! *potkii tätiä kauas kauas pois*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sulla samat toiveet?

Ei tietysti poikakaan olisi katastrofi, mutta pakko myöntää että todella suuri pettymys varmaan ainakin alkuun, mutta kaipa sekin sitten olisi tietysti yhtä rakas kuin muutkin.

Joskus mietin, että todella omanapaista ajatttelua mulla tän sukupuolen suhteen, mut en voi itselleni mitään.

Vierailija
4/13 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöä toivon, kovastikin. Vaikka varmasti poikakin olisi yhtä rakas. Mullakin liittyy tuo toive ihan omaan napaan, olis ihanaa sitten aikuisiällä, kun olis tytär. Johtunee varmaan siitä, että itselläni on kasa veljiä, jotka esim. jouluna menevät kaikki vaimojensa koteihin juhlimaan. Minä ainoana tyttärenä vietän sitten aattoiltaa omien vanhempieni kanssa. Haluaisin kokea saman suhteen kuin itselläni on oman äitini kanssa sitten oman tyttäreni kanssa (tulemme siis äitini kanssa todella hyvin toimeen). Meillä myös mies on täysillä mukana tässä prinsessa-projektissa. Insinöörismiehenä piti oikein kirjaa, että miten kuuluu pupuilut ajoittaa tyttötärpin maksimoimiseksi:). Kohta nähdään, miten kävi, tuleeko koko vauvaa vielä ollenkaan.

Vierailija
5/13 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsan!!

SIILIVAIMO: Kuulostaapa lupaavalta nuo siun oireet!!! Toivottavasti aattona nappaat plussan :)

Samaa toivottelen myös LAPALEPALLE (meniköhän nicci oikein)!!!!!!!!

Meillähän kans hiukan menty ehkäsyllä-ja ilman ehkäsyllä, mutta en sanoisi meillä sitä keskeytetyksi yhdynnäksi, koska aina mies on hyvissä ajoin kortsun laittanut, eli olen toivonut, että touhutipat saisivat ihmeen aikaan.

Nyt on miehen päässä niksahtanut ja ollaan kahtena iltana oltu loppuun asti ilman ehkäsyä :o , näinköhän miestäkin on käynyt joku vauvakuume vaivaamaan, vielä joku aika sitten oli vahvasti sitä mieltä, että nämä 2 riittävät ;)

Nyt on menossa kp9, että tuskinpa noilla vielä tärppiä on tullut, ovis ois laskennallisesti vasta 26.12. mutta koska viime kiertokin oli neljä päivää liian lyhyt, niin ainahan sitä toivoa on, että tässäkin kierrossa ovis olis ennen aikojaan *haaveilee*

Jää nähtäväksi.

Vierailija
6/13 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen taustaillut vähän aikaa, kun on ollut niin kamalasti taas tekemistä... mukamas ainakin. :) No, nytkin oottaa siivous tekijäänsä, mutta täällä minä vaan istun koneella.. ;)

Siilivaimolle ja LapaLepalle hurjasti peukutuksia, että teille ne plussat paukahtaisi !!! :) bdbdbdbd

Täällä on kp2 menossa, eli menkat alkoi täsmällisesti eilen.. No, epäilinkin, ettei ovulaatiota edes tapahtunut joten osasinkin jo odotella tulosta. Mutta ei muuta kuin uutta yritystä putkeen! :)

Meilläkin kaksi poikaa, ja kieltämättä se tyttö oisi enemmän kuin toivottu.. :)

Mutta nyt jatkan siivousta.. tai aloitan paremminkin. :) Hyvää joulua kaikille Kolibreille!! :)

Vierailija
7/13 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää ei voi olla muuta kuin kuvittelua ja salaista toivomista...

Täytyy kyllä sanoa et meillä on välillä ollut ihan sama periaate kuin Atzullakin eli mies on niin pelkuri et on aina välillä hyvissä ajoin laittanut kortsun paikoilleen eli täytyy toivoa juuri noiden touhutippojen saaneen jotain aikaiseksi...

Vierailija
8/13 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tätiä ei näy ja nyt alkaa jo hivenen jännittämään. Kierto on ollut viimekuukausina 25-26 päivää ja nyt mennään jo 27 eikä edes tuhruttelua ole. Välillä jo kauhulla ajattelen, että jos onkin tärpännyt. Mulla nimittäin välillä iskee se rimakauhu koko asiaan tosi voimakkaasti ja välillä taas kuumeillaan. Tämä on ollut koko ajan tosi vaikea päätön mulle, ei niinkään miehelle. Viimeviikollakin ajattelin että jos nyt ei tärppää niin jätän koko homman sikseen ja eletään 4 hengen perheenä. Tämä piina on nyt kamalaa kun ei tiedä mitä toivois! Mutta jos vauva on tulollaan niin ilolla ja kiitollisuudella sen vastaan otan!!! Onneksi on vielä 8 kuukautta aikaa sopeutua ajatukseen.

Kai se testi olis mentävä ostamaan jo tänään, kun huomenna en varmaankaan viitsi siivuoksen ohessa apteekkiin lähteä. Testaan sitten aattoaamuna jos vieläkään tätiä ei ole kuulunut, apua!

Oireita ei ole, mutta mulla ei aikasemminkaan ollut mitää oireita kun vasta viikkojen päästä. Rinnat on hivenen arat mutta se voi merkitä kumpaa vaan.

Siilivaimo ja LapaLepa: Koskas testaatte????

Tulipas nyt kovin omanapaista tekstiä, mutta antakaa anteeksi, kun ei oikein muuta mielessä ole. Nyt on kuitenkin pakko jatkaa töitä, jotta pääsen huomenna vapaalle!!

T. tiinaliisa

Vierailija
9/13 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on samanlaista rimakauhua havaittavissa, vaikka salaa koko ajan toivoo " vahinkoa" niin sitten kauhistuttaa jos kuitenkin olen raskaana niin voi kauhea sentään...

En kyllä ainakaan vielä pariin päivään testaa, olen ihan varma, että kyllä se täti sieltä vielä pyyhältää paikalle...

Vierailija
10/13 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tädin pitäisi tulla kylään su tai ma. Mutta kun meillä aattoillan aterian yhteyteen kuuluu viini, niin mieluummin sitten vaikka testaan turhaan kuin huolehdin jälkeenpäin. Musta on tullut jo ihan vainoharhainen, tuntuu, että työkaveritikin ovat tänään tuijotelleen vain ja ainoastaan vatsanseutuani:). Väsymys ja ällötys on aivan mahdoton, haluan vain kotiin sohvalle makoilemaan ja pukemaan kolmet villavaatteet päällekäin. On niin kylmä! Paniikki on vähän täälläkin, tosin ehkä enemmän siitä, että jos lauantaina tuleekin nega ja tää on vain jotain vatsatautia. Huokaus, tuntuu, että lauantaihin on ikuisuus!!! Yritän ehtiä aattoaamun kiireissä kertomaan, kuinka kävi.

Vierailija
11/13 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kannustuksesta!!!

Tuosta viinistä, eli meillä on myös tapan viiniä nauttia joulupöydässä ja koska molempien isovanhemmat sekä mieheni sisko miehensä kanssa myös meillä, en voi siitä viinistä kieltäytyä ilman hämmennystä. Täytyy vain siemailla tosi varovasti ja vaihtaa lasi sitten miehen kanssa. Kaikkee sitä tulee ennakkoon mietittyä :-/

Vierailija
12/13 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ainakaan ja tunnin päästä pitäis lähteä työpaikan jouluruokailuun... et silleen

Mulla on tässä muutamana päivänä muuten tullu oikeen sellanen oksennus tohon kurkkuun ja suuhun mut ei siis ole kunnon oksennusta tullut onneksi.

Onkos sulla muuten siilivaimo ollut tota mahan löysyyttä noissa edellisissä raskauksissa oireena, kun mä muistelisin et mulla on ollut ja siksi jotenkin kiinnitin siihen huomiota.

Vierailija
13/13 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo kyllä mikään huippuolo edelleenkään, jatkuva yökötys päällä. Ei sentään tule oksennus kurkkuun, mutta sellainen inhottava olo, joka oli molemmilla edellisilläkin kerroilla. Samoin kuvaan kuuluu se löysä maha, yritän täällä töissä olla ramppaamatta vessassa, kun hajuhaitta on melkoinen...:). Pari tuntia vielä ja sitten pääsen lähtemään kotivessaan! Mäkin kävin äsken työkaverin kanssa " syömässä" , lähinnä pyörittelin haarukkaa lautasella. Onneks jälkkäriks ole tuoreita hedelmäpaloja, joten niitä sain menemään alas enemmänkin. Kaiken lisäks on hirmuinen vilu, tahtoo kotiin makoilemaan! Taitaa meidän pojilla olla edessä pienoinen dvd-hetki äidin kotiutuessa...:). Eilen lupasin, että leivotaan tänään pipareita, voi apua!