Tilin ylittamisesta pankkikortilla...kaak, luulin, etta tanaan jo tulee lapsilisa ja tuleekin vasta huomenna. Ja nyt sitten olisi tanaan kampaaja eika tililla tarpeeksi katetta =(.
Tietääkö kukaan, voinko maksaa pankkikortilla, ilman, että tulee ilmoitus " ei myyntilupaa" ...tosi noloa tämä, ensi kerralla olen kyllä tarkempi, todellakin...
Kommentit (28)
kattentarkastusta edes huomaa. Äitini kampaamossa on ainakin 50 e rajana.
onko tilillä katetta. Minulla oli tili yli 500e miinuksilla (meni vähän överiksi kun sain kortin)
ja yhdessäkään paikassa ei tullut " ei myyntilupaa"
Jos olisin sinä niin maksaisin kortilla ja jos sanoo ei lupaa niin olisin kamalan yllättynyt ja pyytäisin että voisin tulla huomenna maksamaan
tai sitten kortissasi on jotain vikaa ;)
'
olen saanut kirjoitettua käteistäkin vaikka tili miinuksilla ja menin näpyttelemään tunnuksen jolloin koneen pitäisi tarkistaa onko katetta ja summan pitäisi mennä heti
Vierailija:
onko tilillä katetta. Minulla oli tili yli 500e miinuksilla (meni vähän överiksi kun sain kortin)ja yhdessäkään paikassa ei tullut " ei myyntilupaa"
Jos olisin sinä niin maksaisin kortilla ja jos sanoo ei lupaa niin olisin kamalan yllättynyt ja pyytäisin että voisin tulla huomenna maksamaan
tai sitten kortissasi on jotain vikaa ;)
'
olen saanut kirjoitettua käteistäkin vaikka tili miinuksilla ja menin näpyttelemään tunnuksen jolloin koneen pitäisi tarkistaa onko katetta ja summan pitäisi mennä heti
sain auton tankattua ja kävin maksamassa bensat seuraavana päivänä.
mutta omalla kohdallani " joskus saatttoi" tili mennä miinuksen puolelle... no aina kuitenkin tili sit tasattiin joskus saattoi mennä viikkokin..
pankki ei kuitenkaan koskaan mitätöinyt korttia, oli heille varmaaan ylitysmaksut hyvä tulonlähde... loppujen lopuks itse leikkasin kortin kahtia ja vein pankkiin
itse ostin puhelinliikkeestä puhelimen vaikka tili oli 500e miinuksilla. Palkka tuli 2 päivän päästä joten ei niin väliä ollut
mitään ei valittanut. Luulen kyllä että on liikkeestä kiinni tuo raja
Kassalla työssä ja meillä vasta yli 150e ostot kone itse varmentaa, mutta varmennuksen saa itse laitettua jos haluaa...
Jotkut kaupat varmentavat aina...
Partureissa varmaan riippuu maksulaitteesta varmentaako vai ei.
cittari ei täällä meillä päin ainakaan ole tarkistanut ikinä mun ostoksia, toisin kuin prisma, tarkistaa ihan pienetkin ostokset. Tai ainakin se yx ja sama nirppanokan näköinen myyjä tarkistaa aina onko tilillä katetta.