Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä lahjaksi 21vee tytölle?

Vierailija
22.12.2005 |

Kertokaas muutama vinkki, mitä tuon ikäiset nykyään voisivat haluta, toivoa ja tarvita! Kyse sukulaisesta jota en niin hyvin tunne, että olisi luontevaa kysyä toivetta. Ei tarvitse olla suurta, ajatus on tärkein...

Muovailuvaha ja parkkitalo eivät vissiin tule kysymykseen :D

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ottaa vartalonhoitotuotteita esim. lumenelta mutten mitään ns. teinikamaa joka pinkkiä tai tosi hajustettua..

Toisena vaihtoehtona on korut joita rakastan, mutta suosittelen ettei ap osta korua ellei tiedä saajan makua.

PARAS LAHJAIDEA ON:

Lahjakortti kosmetologille (samalla elämys eikä varmasti itse tule hankittua) tai Lahjakortti vaatekauppaan, ei minnekään hemmille vaan laadukkaampaan liikkeeseen (esim. Vilalle)

Eli AP, unohda armotta nuo yöpuvut, cd-levyt ja muut tylsät ja sieluttomat lahjat ja ajattele 21-vuotiasta enemmänkin naisena kuin tyttönä.

Siinä kohtaa jo menet vikaan että ajattelet ostavasi lahjan " pikku" tytölle kun 21-vuotias on jo erittäinkin vaatelias..

Nimim. minun toiveeni 22-vuotiaana..

Vierailija
22/26 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsekin olen 20-vuotiaana kauhea perfektionisti ja siivousintoilija, jos saan väärän värisiä pyyhkeitä lahjaksi laitan ne surutta kiertoon ja sama koskee kaikkea muutakin roipetta.

lastenikin tavaroiden suhteen olen aika vaativa,

H&M:ltä ostan kyllä lapsille lastenvaatteita mutta en todellakaan itselleni!

mitä itse en ole valinnut = ei kelpaa.

-kakkonen-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

esim tuota kosmetologia osaisi varmasti arvostaa!

Mitä mieltä ap itse on?

Vierailija
24/26 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eriparisia pyyhkeitä ja astioita, tyyliin sopimattomia koriste-esineitä ja avaamatta jääneitä cd-levyjä on meillekin kertynyt jo ihan kiitettävästi nurkkiin tilaa viemään. Lahjakortti kosmetologille on aivan ihana idea! Lahjaa miettiessäsi voit aivan hyvin miettiä mitä itse haluaisit (vaikka et ikääsi kertonutkaan), koska 21-vuotias on aikuinen nainen eikä tyttö :)

Vierailija
25/26 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 kpl, niitä jumalattoman rumia ruskeita ! kuinka ihmeessä pääsen niistä eroon?

ei joku haluis ostaa käyttämättömiä laura-mukeja? tai saa ilmaiseksi jos maksaa postikulut!

saan takuulla taas anopilta uuden joululahjaksi! ;D

mutta uskoisin että mitä vanhempi ihminen, sitä sopimattomampana hän pitää lahjakortin tai rahan antamista, en kyllä ymmärrä miksi? ainakin minut vanhat sukulaiseni (40v. ja yli) perustelevat, että pitää olla jotain konkreettista! Miksi ihmeessä, mulle ei ainakaan se tavara merkitse mitään!!! (paitsi lähinnä taakkaa)

Vierailija
26/26 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä ainakin arvostaisin sitä todella paljon!