Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Montako joulukorttia olet SAANUT?

Vierailija
22.12.2005 |

Aikani kuluksi aloin laskemaan:

Tilanne 21.12: 12 kpl

Ystäviä ja tuttuja on toki enemmänkin, mutta joidenkin kanssa ei vain ole tapana lähetellä kortteja ja toisten on, mikälie sanaton sopimus. Myöskään sukulaisia ym. serkun kummin kaimoja en harrasta, 60 v. äitini hoitaa sen puolen.

Tässä vielä tilastotietoa:

5 itsetehtyä korttia (askartelu, piirustus tms.)

3 taidekorttia tai muuten ns. hienomman / laadukkaamman näköistä korttia

2 lapsikuvakorttia (ovat onneksi ok, mauttomiakin joskus näkee)

1 lapsenmielinen / lapsille suunnattu, mutta laadukas kortti (Mauri Kunnas)

1 tavishalpiskortti (Tiimarin tai vastaavan)

Ja vielä: olen tietoinen, että tämä luokitusjärjestelmä on idioottimainen ja täysin subjektiivinen, joten toivottavasti kukaan tosikko ei vedä siitä hernettä nenäänsä!!!! ;-)

Siis lukuja ja tilastoja kiitos!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse teen joka vuosi kortit käsin, joten arvostan omatekemiä eniten. Ne myös säästän malleiksi ja ideoiksi tuleviin vuosiin. Pari sellaista olemme saaneet kelle emme itse laittaneet, on myös niitä, jotka eivät muista meitä vaikka me heitä. Lähetimme 40 korttia, veimme parikymmentä, ulkomaille meni kymmenisen.

Vierailija
2/6 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vihaan joulukortteja, koska en itse saa koskaan aikaseksi lähetettyä niitä ja sitten hävettää aivan saatanas*i, kun niitä satelee postiluukusta. no, äitini on lähettäny 10 korttia puolestani..aikas noloo.

ja meille oli tullut kaksi itsetehtyä ja loppuja en jaksanu ruveta analysoimaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokunen vielä varmasti tulee tänään ja huomenna. Näistä n. 5 olivat itsetehtyjä, lapsista kuvia.

Vierailija
4/6 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä matematiikkavillitys ihmisillä iskee joulun alla?

Vierailija
5/6 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä matematiikkavillitys ihmisillä iskee joulun alla?

Sen näkee näistä ketjuistakin =) Ensimmäinen aloittaa yhdellä, toisen on saatava jo kaksi korttia, kymmenes onkin saanut jo kymmenen korttia ja sadas vastaaja sata korttia. Aina enemmän kuin muut.

Vierailija
6/6 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka AV:lla paljon puhutaan potaskaa eikä näitä juttuja kannata aina uskoa, tuo korttijuttu ainakin omalta osaltani (35 lähti, nyt tullut 41) pitää paikkaansa. On totta että jotkut pistävät suuremmaksi piruuttaan, ainakaan noihin tulot - tilillä rahaa - ym. kyselyhin ei kannata vakavissaan suhtautua, taisin itsekin lasketella lööperiä tuohon viimeiseen nettotulot-galluppiin (hih, oikeesti tulee miehelle ja minulle yhteensä käteen n 1900¿, sillä pärjätään mainiosti)..

T: 7

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kolme