Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko olette olleet poissa töistä perheenjäsenen kuoleman jälkeen?

Vierailija
15.06.2008 |

Haitteko erikseen sairaslomaa vai ymmärsikö tyonanataja?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi sitä saikkua ei helposti välttämättä saa. Suru ei ole sairaus. Ja siihen suruun auttaa juuri se, että on muuta ajateltavaa. Kotona ollessa ajatukset alkavat helposti kiertämään kehää ja se suru vain kasvaa ja lamauttaa enemmän ja enemmän.

Ei kysymys ole välttämättä siitä etteikö työ vaatisi ajattelua - esim. kun oma äitini kuoli, tarvitsin nimenomaan mahdollisimman paljon muuta ajateltavaa etten olisi mennyt ihan sekaisin. Töistä olin poissa kaksi päivää + viikonlopun, ja palasin maanantaina.

Vierailija
22/25 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen yrittäjä, et se oli mulle ihan maksimi, mutta jos olisin toisen palveluksessa olisin ehdottomasti vähintään 3 kk:tta ollut pois. Kyllä se on niin rankkaa käsitellä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nukkunut kuin 3h pätkiä, oksentelin ja laihduin 7 kg...

Vierailija
24/25 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko tuon ajan sairaslomalla, lääkäri olis kirjoittanu pidempääkin.

Mieheni ja lapseni kuoli onnettomuudessa.

Vierailija
25/25 |
16.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koko tuon ajan sairaslomalla, lääkäri olis kirjoittanu pidempääkin.

Mieheni ja lapseni kuoli onnettomuudessa.

..ystäväni lapsi kuoli ja hän oli kaksi viikko töistä poissa, usein mietin kuinka hän jaksaa, puhuimmekin eikä hän jaksanutkaan, ei ollut oikein mennä vielä töihin mutta nyt ymmärrän näitä lukiessa, ettei aina edes anneta vaihtoehtoja..

Ystäväni surua seuratessa läheltä, olen huomannut että todella tarvitaan aikaa, kaksi vuotta tulee vasta syksyllä ja nyt viime kerralla nähdessämme emme puhuneet tästä lapsen kuolemasta mitään, ensimmäistä kertaa...ensi kerralla varmasti taas puhummekin niistä tunteista jne. mutta nyt oli hetki jolloin meni ihan hyvin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme