Onko miehesi nahnyt pimppasi? Kauhistuin, kun siskoni kertoi, etta hanen miehensa ei ole nahnyt hanen pimppaansa! Hoh, meilla ainakin mies nuolee alapaatani ja katselee samalla
Kommentit (14)
Lapsi on syntynyt leikkauksella ja me emme harrasta seksiä niin, että mies katsoisi alapäätäni. Nuolee joskus mutta ei katsele sen enempää. Seksielämämme ei ole ankeaa vaan ihan mukavaa. Minkä takia pillun katseleminen tekee seksielämästä parempaa?
En halua sellaista muistijälkeä " tavarastani" miehelle. Eppari tehtiin ja tikkejä tuli, mutta en kyllä kurkkinu, eikä mieskään. Kyl sen tietää milloin on alapää ok ilman tiirailuakin.. suuseksiä antaa, et kai on sitä katellu, noin terveenä ja normaalikokoisena. ;)
Vierailija:
En halua sellaista muistijälkeä " tavarastani" miehelle. Eppari tehtiin ja tikkejä tuli, mutta en kyllä kurkkinu, eikä mieskään. Kyl sen tietää milloin on alapää ok ilman tiirailuakin.. suuseksiä antaa, et kai on sitä katellu, noin terveenä ja normaalikokoisena. ;)
Mulla oli ihan muut huolet ponnistusvaiheessa, kun se missä kohtaa mies seisoo...
Mm. kesken epparin paikkauksen (ei varmasti ollut kaunis näky...), sen paranemisen eri vaiheissa ja tietysti myös vuosia sitten silloin, kun kyseinen paikka eli vielä kukkeinta nuoruuttaan...
Miten sitä voi nuolla ellei näe? Silmät kiinnikö? Otatko itse suihin mieheltäsi silmät ummessa?
Mulle oli hyvä, et mies piti mua käsivarresta kiinni, ihan siellä yläpäässä. :) Jos ois karjunu kannustushuutoja jalkojenvälissä, olisin varmaan potkassu. Mut kukin tyylillään. Minä olen sit vissiin niin esteettinen ihminen, et en halua et mieheni näkee mun pimpin silloin kun sieltä puskee neljäkilonen ihminen tai silloin kun se on kursittu kasaan 20llä tikillä.. :D Älä loukkaannu moisesta.
t.12
Mieheni on nähnyt ensitapaamisesta asti. Nykyään hän hoitaa karvani pois alapäästä pari kertaa viikossa. Joten näkee kyllä sen usein.
Vierailija:
Mieheni on nähnyt ensitapaamisesta asti. Nykyään hän hoitaa karvani pois alapäästä pari kertaa viikossa. Joten näkee kyllä sen usein.
Onkos sisarellasi lapsia? Eikö hänen miehensä ole ollut synnytyksissä mukana?!?
Tottakai mieheni on nähnyt pimppani. :D
mm. kun sitä on kursittu kasaan synnytysten jäljiltä jne. Siskollasi ei taida olla lapsia.
teininä kun alettiin seurustelemaan niin tarkasteli hyvinkin tarkkaan. Ei ollut aiemmin ollut niin vakaassa suhteessa että olis uskaltanut kurkkia :) :)
nätissä kuosissa. 10cm epparin ja muutaman repeämän jäljiltä pyysin häntä katselemaan paranemista, kun itsellä tuli vaan itku, kun peilillä vilkaisin.