Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vinkkejä kaivataan. Miten (malli) leikkaan 1v4kk tytön hiukset? Ekan kerran olisi tarkoitus saksia.

Vierailija
21.12.2005 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen jälkeen on helpompi alkaa saksia itsekin (osta kuitenkin kunnon sakset).

Vierailija
2/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapset on olleet pieninä lähes kaljuja että tuossa vaiheessa leikkaus olisi ollut lähinnä törröttävien tupsujen siistimistä sieltä täältä. mutta jos tytöllä on jo kunnon tukka niin leikkaa/leikkauta polkka, siitä on sitten helppo lähteä kasvattamaan pitkää tukkaa jos haluaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meijän tytön hapsukoita en kyllä vielä raskisi leikata.Etutukassa ole pitänyt lenksua kun tahtoo jo silmille mennä mutta eipä tuo meinaa pysyä.

Vierailija
4/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapitkä lyhyt polkkatukka, ei otsatukkaa, vaan jakaus sivulla ja otsahiukset pinnillä kiinni. Malli käy sekä suoriin että kihariin hiuksiin. Jos paljon tukkaa, kannattaa leikata takaa vähän kerroksittain.

Vierailija
5/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi kertaakaan leikattu, pojalla olisi varmaan jo olkapäille ulottuvat hiukset. Nyt siisti lyhyt poikatukka, niskasta ihan lyhyt, korvilta ulottuu nippanappa korvien yläosaan ja otsatukkaa sen verran että saa kammattua hauskasti sivulle.

Vierailija
6/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöllä oli reilusti tukkaa syntyessään eikä se mihinkään koskaan lähtenyt. Takaraivo tosin kaljuuntui kun vauva nukkui selällään:D Mä vein vauvan parturiin ensimmäisen kerran n.10 kk:n iässä (pakko!) kun en osannut alkaa sitä itse trimmaamaan. Kävimme kampaajalla muutaman kerran, minkä jälkeen aloin lyhentämään hiuksia itse. Selkeää otsis-takatukka -mallia on ollut aika helppo leikata itsekin näin myöhemmin. Alussa en olisi osannut edes erotella mitkä hiukset tytön hiuspehkossa kuuluvat otsikseen, mitkä takatukkaan.

Vierailija
7/7 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee ainakin hyvä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä