Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauheeta! :(

Vierailija
21.12.2005 |

Luin tuolta kriisi ja suru-palstalta juttuja ja ihan tuli itselle paha olla...Enkelelivauvoista jne...Miks maailmassa tapahtuu niin paljon pahaa!? Mulla on itsellä 1v lapsi ja raskaana rv17. Tulin ihan kauhean paha olo jos jotain kamalaa sattuukin! Esikoisesta murehdin odotusaikana koko ajan. Miten teillä muilla? Ja miten vois olla murehtimatta liikaa?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pelkään kuin syötävä.

(rv 29)

Vierailija
2/4 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

raskaudesta myös voida nauttia eikä vaan pelätä ja murehtia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjotin sit tänne ihan kuin säkin, tuli ihan hirveen paha olla. Tajusihan siinä kuinka onnellinen itse saa olla kun on kaikki hyvin. Itku kyllä tuli juttuja siellä lukiessa. ikäviä asioita.

itse olen vielä melkoinen etukäteen murehtija kaikesta ja pelkään että tapahtuu jotain pahaa läheisille. Etenkin omalle pienelle pojalle.

Enpä oo kehdannut pahemmin kelleen peloistani puhua, yritän sitten vaan ajatella muuta...

Vierailija
4/4 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta paha olo tulee kun todella haluaa tämän vauvan ja toivoo et esikoiselle ei satu mitään kamalaa! kai tää on normia äidin suojeluvaistoa ja huolehtimista...Mutta silti...

Ja sit noi hukkumiset yms mitä nyt on tapahtunu...Tuntuu niin pahalta ku joulu tulossa ja kaikkee. Mut koitetaan nauttia silti. Ja siunausta ja ihanaa Joulua kaikille (kaikesta huolimatta)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme seitsemän