Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

-Oulumasut-

21.12.2005 |

Moikkelismoi!

Miten teillä on hommat edistyneet? Pääseekö kaikki joulun yli? Lettis, Nekku, Mami?

Mulla oli viimeviikolla kanavaa 1,5cm ja sormelle auki. eiköhän tässä joulun saa ihan rauhassa olla kotona :) Eipä ole ollut kipeitä suppareita mutta kylläpä kävellessä on alkanut pää painamaan tuonne alas ja vihloo oikeen makiasti.

Rouva 37+2

Pistäkäähän kuulumisia!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tänään oli neuvola,terkkatäti kurkkas myös kohduntilanteen,(ompi myös kätilö).Kohdunkaulaa ei ole jäljellä ja 3cm auki.Saas nähdä miten käy,toisaalta mulla oli kaverilla vkosta 27 4,5 cm auki ja kaulaa ei juuri nimeksikkään,joten en ossoo sanua miten käy ;) Olis kiva viettää joulukotona.

lettis 37+5

Vierailija
2/3 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin ollaan yhtenä kappaleena. Jouluun valmistautumassa rauhalliseen tahtiin. Seuraava kontrolli viikon päästä....en siis ole vielä rynkytellyt äitiyspolin ovia. Heh. Mutta eiköhän se tästä...Oon ottanut vaan rauhallisesti. Tänäänkin 2h päikkärit. :) Oikein mukavaa joulunaikaa kaikille! Ilmoitelkaa kun pienoisenne näkee päivänvalon! Meikäläisellekin tullut näillä viikoilla oikein kunnon vauvakuume! ;) Onneksi apu on jo suht lähellä. ;) Voikaa hyvin ja paksusti! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei!

Nekulta tuli viestiä, he saivat tytön 20.12 keisarilla, joulu laitoksella. Varmaan ikimuistoista!!! Kukas on seuraava!!!????