Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmä kysymys raskaustestistä?

Vierailija
21.12.2005 |

Mulla alkoi menkat viime kuussa 23. päivä, joko voin testata vai vieläkö pitää odottaa?

kyselee uusavuton jolla uskokaa tai älkää on jo yksi lapsi :)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testaamisen ajankohta riippuu kiertosi pituudesta. Jos kuukautiset ovat jo myöhässä tai niiden olisi pitänyt alkaa tänään, voit testata. Se riski aikaisessa testaamisessa on, että jos kierto vaihtelee, voi tulla testanneeksi liian aikaisin ja saa negatiivisen vastauksen vaikka sitten muutaman päivän päästä uudelleen testattuaan huomaakin olevansa raskaana.

Vierailija
2/4 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ap-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tein raskaustestin seuraavan kuun 10 pvä ja positiivista näytti. Olin ollut 6 pvä verikokeissa ja sairaalasta soittivat minulle 11 pvä että olen raskaana (minulle määrättiin vahvoja lääkkeitä joita ei missään nimessä saa ottaa jos on raskaana ja siksi soittivat) mutta asian jo tiesinkin, olisipa ollut kiva ylläri saada kuulla se puhelimitse =)

eli sairaalassa näkyi jo 6 pvä

Kun tuolloin 10pvä tein testin niin menkat eivät vielä olleet edes myöhässä, mutta oli aavistus

Sinuna odottelisin niin kauan että menkat on myöhässä 3 päivää, ei tarvitse ainakaan kovin montaa testiä ostaa jos on raskaana. Odottelu ei ole kivaa mutta unohda asia hetkeksi niin aika menee nopeammin.

Ä:21 ja pojat 4,5v ja 2v

Vierailija
4/4 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumma kun aikuinen ihminen on näin malttamaton!

jospa saamme tänä vuonna +testin joululahjaksi :)

-ap-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän viisi