Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kondomi hajoaisi ja tulisit raskaaksi, pitäisitkö lapsen?

Vierailija
21.12.2005 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aborttia ne missään nimessä voisi tehdä, mutta kyllä olisi kauheaa saada nyt vauva..lapset on 1 ja 2v

Vierailija
2/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse asiassa niin on jo käynytkin. Neljäs lapsemme kyseessä. Ehdinpä jo ottaa ns. katumuspilleritkin ihan ajoissa ja olin aina vaan raskaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että olenkin raskaana. Miten miehesi reagoi?

Vierailija
4/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole pysyvää parisuhdetta tällä hetkellä ja yksin en sitä vauva-ajan showta jaksaisi.

Vierailija
5/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin vähän tylysti pesi kätensä asiasta ja sanoi, että tukee mua päätinpä mitä hyvänsä. Näin vihjasi abortiin. Ja meillä kun ehdottomasti piti olla vain 3muksua ja silloin nuorin oli vielä vauva. Takana oli rankka vauva-aika, päätös oli vaikea. Mutta onneksi on se 9 kk:ta aikaa totutella tulevaan. En aborttia sitten voinut tehdä, jotenkin ajattelin sen olevan tuleva sisko tai veli..

Vierailija
6/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

en voisi murhata omaa lastani.

hän olisi tervetullut meille koska vaan.

Vierailija
7/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

SITTEN TOIMIKKAAN ????????????? / 0= ? Meillä kun on jo lome lasta ja nuorinkin jo 4 vuotias.

Vierailija
8/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oli pettänyt se jälkiehkäisykin.

Vierailija
9/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nytkään ole äideistä parhain, hermot menee USEASTI jo kolmenkin tappeluihin ja kaikki puhuu aina päällekkäin, joskus tuntuu että voisin liueta hetkeksi, toisaalta lapset ovat parasta mitä minulle on tapahtunut.. Mutta että jos joutuisi aloittaa alusta nyt kun kaikki on helpopmpaa..En varmasti tekisi aborttia, mieheni haluaisi abortin ja perhe menisi päälaelleen.

Vierailija
10/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi lasta on ja miehelleni olen sanonut, että jos ehkäisystä ei aikuiset osaa pitää huolta niin sitten saamme vaikka 10 lasta. No, taloudelliset asiat ja työpaikat ovat meillä kunnossa, joten yksi lapsi lisää ei ns. sekoittaisi pakkaa.

Vierailija
11/11 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskin en hirveästi perännyt isän velvollisuuksia, koska isähän myös yritti lasta ehkäistä, joten katsoin lapsen enemmän omalle vastuulleni koska lapsen syntymähän oli minun päätöksestäni kiinni.Meillä kyllä silti lapsi on hoidettu yhdessä mutta erillään siitäkin huolimatta, ettei isäkään ollut suunnitellut tulevansa isäksi juuri nyt.Hän on mukana omasta halustaan , ja näin se toimiikin.onneksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kuusi