Mä haluun peruuttaa tän joulun :((
Oon neljän yh, eikä tästä tule yhtään mitään.. nuo hirviöt vaan tappelee ja riehuu ja sotkee ja huutaa päivästä toiseen. Sitämukaa kun saan siivottua yhden huoneen, ja siirryn seuraavaan, edellinen on taas sekaisin kuin kaatopaikka. En jaksa en jaksa en jaksa.. oisivat ees joskus hetken hiljaa ja tappelematta ja sotkematta vaan ei. Mitään ne ei usko eikä tottele vaikka mitä yrittää sanoa tai tehdä.. Mä haluun pois täältä, yksin jonnekkin kauas pois.
Kommentit (4)
juoksevat/kävelevät/vetävät toisiaan pulkassa/laskevat mäkeä tms. sen verran pitkään, että enimmät kierrokset jäävät ulos. Rankkaa on yksin lasten kanssa. Minulla sama tilanne, mutta olen yrittänyt kehittää " pikku temppuja" joiden avulla saan arjen sujumaan.
ei se määrä vaan se laatu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111
Mulla lähti mies vajaa pari viikkoa sitten. Syy: toinen nainen. Täällä nyt ollaan sitten vauvan ja tyttären kanssa ja pitää yrittää laittaa edes jonkinlainen joulu, vaikka tuntuu, ettei jaksa mitään - ja pitää sitä miestäkin kestää jouluaaton verran ihan tyttären vuoksi. Niin että hyvää joulua vaan :' (
Joulu tulee ihan varmasti vaikkei siivoaisikaan.