Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni kaytostavat arsyttavat. Hapean hanen ruokailutapojaan ja kayttaytymistaan vieraiden lasnaollessa. Olen yrittanyt ohjata ja opastaa, mutta han arvatenkin vain suuttuu. Mita

Vierailija
21.12.2005 |

voin tehdä? Ja älkää vastatko, että jätä se sika tai löysää vannetta pään ympärillä vaan oikeesti jotain vinkkiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa joskus puhuisit miehellesi tästä henkilöstä ja sanoisit kuinka hänessä ärsyttää se ja se. Miehet kun ei oikein ota onkeensa tuollaisesta suoraan itseensä kohdistuvasta kritiikistä vaan se menee ärtymyksen puolelle. Helpommin ainakin meillä menee asiat perille, kun käyttää esimerkkinä jotain toista. Ja sitten mies pienessä mielessään miettii..

Vierailija
2/10 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyräillä tai vastaavaa ruokapöydässa ja se ärsyttää aika lailla. Myös muita pikkujuttuja on useita, mutta lähinnä käyttäytyy näin vaan meidän kesken, isommassa porukassa käytöstavat kyllä sujuu

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

n tämän, koska itsekin olin paikalla näkemässä ja kuulemassa ja ennen kaikkea haistelemassa. XC

Vierailija
4/10 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten on helpompi arvioida, mitä niille voi tehdä.

Vierailija
5/10 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

...n tämän, koska itsekin olin paikalla näkemässä ja kuulemassa ja ennen kaikkea haistelemassa. XC

Vierailija
6/10 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

odota ruoka-aikaa jne.

Vierailija
7/10 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies syö suu auki ja maiskuttaa ja hörppii sekä kolistelee ruokailuvälineitä hampaisiinsa. Olen yrittänyt sanoa asiasta 1000 kertaa, mutta mies vain suuttuu ja heittäytyy lapselliseksi. Anopilta on luultavasti oppinut nuo tavat, koska sisaruksensa ja anoppi syövät kaikki yhtä äänekkäästi.

Oksettavaa, varsinkin, kun haluan opettaa omille lapselleni hyvät pöytätavat eikö isänsä anna kovinkaan hyvää esimerkkiä.

Vierailija
8/10 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

välttämällä jää sitä tarkoitettua annosta.

Vierailija
9/10 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin kyllä yrittänyt jo aikoinani kouluttaa tollasta miestä...tai sitten olisin kyllä jättänyt sen oman onnensa nojaa...

Vierailija
10/10 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta sama juttu meillä, että paha opettaa lapsille tapoja, kun isä on tollainen moukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän