TAMMIKUISET keskiviikkoon
Huomenta! Ajattelin nousta ylös,kun sielä sangyssä tuli jo tarpeeksi pyörittyä. Mies oli eilen kaverinsa firman juhlissa, enkä nukkunut ennen kuin se tuli, ei onneks ollut myöhään(1.20). Nukkumaan mentiin vasta kahden maissa.Katkonainen oli viime yö, jotenkin oli oksettava olo illasta saakka.Eilen tuli myös paperiin jotain punarusehtavaa muutaman kerran vessareissun jälkeen,(kaikkee sitä ihminen selittääkin ja yksityiskohtaisesti, sorry)Mietin jo hetkisen josko se olisi orastavaa limatulpan vuotoa ja kyllä alkoi synnytys jännittämään, sillein hyvällä tavalla. Nyt aamulla satunnaisia kivuliaita supistuksia, mutta lyhyitä eikä mitenkään säännöllisiä.Vaan eihän tuo vielä ole syntymässä, kunhan muuten vaan juimii,ehkä?
Kohta täytyy esikoinen mennä herättämään kouluun lähtöä varten.Onneksi alkaa loma, ja saavat muksutkin nukkua aamuisin pidempään. Täytyy alkaa tänään varmaan esikoista valmistamaan synnytykseen, siis puhua että kun hetki koittaa niin hänet viedään isälleen jne. Ja että sairaalaan saa tulla kyllä katsomaan yms.
No eipä tähä hätän muuta, hyvää pakkaskeskiviikkoa.
Tänään rv 37 tasan
Kommentit (22)
ja viimeiset shokeraavat sanat ovat: VAUVANI ON PERÄTILASSA!!!!
Gynellä käyty ja näin hän asian ilmaisi :) En taida muuta haastella tällä illalle...Kunhan tässä palaudutaan takaisin Hesaan ja sitten äippäpolille arviointiin ja mahdollisesti leikkuupäivää suunnittelmaan??Mä jotenkin huokaisin toisaalta helpotuksesta.
Voihan se olla, että se vielä kerkee kääntyä??Vaikka gyne sanoi, että vauva istautunut syvälle lantioon jo...
Tämmöstä!
Meeris 35+4
Eli hepatoosia sairastan ja nyt maksa-arvot ja sappihapot alkaneet nousta lääkityksestä huolimatta uudelleen. Vauva ollut myös hieman vaisu liikkeissään. Maanantaina olin äitipolilla ja sielläkin otettiin käyrää kahteen kertaan kun oli liian tasaista. Tänään kävin synnärillä käyrillä ja ultrassa. Siellä vauvan vointi suht ok, joten kotona ollaan toistaiseksi ja vauvan liikkeitä seurattava todella tarkasti... Ensi viikolla sitten ehkä käynnistellään synnytys?!? Huomenna taas verikokeisiin ja pahimmassa tapauksessa joulu voi mennä sairaalassa jos vauva liian vaisu tai mulla liikaa kuitinoita. Muuten ei väliä oliskaan, mutta kun kotona jo ennestään kaksi lasta. Oh, hoijaa...
Mieli maassa kuten arvata saattaa:(
Voimia kaikille ja erityisesti niille, joilla harmeja!!!
Talvikki 36+2