Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keskenmenon kokeneet! Oletteko kärsineet kmn jälkeen kovista munasarja- tai alavatsakivuista?

Vierailija
20.12.2005 |

Mulla on kaavinnasta aikaa melkein 2 kuukautta ja edelleenkin ties minkälaisia tuntemuksia tuolla alavatsalla... Ei jaksa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kivut jatkuvia vai jotenkiin kiertoon liittyviä? Itselläni on ollut km jälkeisen kaavinnan jälkeen ollut kipuja ja todettu ensdometroosia, sekä parin muun kerran jälkeen on ollut sitten ns. hoitovirheitä :(( mutta jatkuva kipu ei ole oikein jotain on vialla...

Vierailija
2/3 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oviskivuiks vaan ihan älyttömän karseet... ja just selvisin ekoista menkoista ja ei nekään kivut kovin helliä olleet... Välissä on päiviä jolloin ei mitään tuntemuksia.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kohtalotoveri. Keskenmenosta 3 kk ja varsinkin vasemman puolen munasarjan puolelta tapahtuva ovulaatio on tosi kivulias, kipu on välillä kova, välillä lievempi ja jatkuu viikon, joskus ylikin. Ennen en ole tällaista kokenut, mutta olen lukenut, että synntyksen ja keskenmenon jälkeen kivut voivat pahentua. Synnytyksen ja keskenmenon välillä itse söin e-pillereitä ja sillloin kipu oli poissa, siis kun munasolu ei kypsy ja irtoa lainkaan.

Osittain pistän kivut myös lihaskramppien piikkiin, kun mulla on niskat ja selkä ihan jumissa. Varasin kuitenkin ajan gynelle tammikuulle, niin käyn tarkistuttamassa, ettei sitten jää vaivaamaan. Voihan on se olla kystakin tms. Mutta sellainen tunne on, että ihan normaaleja kiertoon liittyviä juttuja nämä ovat, vaikkakin kivuliaita. Tai itse asiassa voin myös olla raskaana, nyt oli eka kierto, jossa annettiin mahdollisuus uudelle raskaudelle (kahdet kuukautiset oli välissä). Toivottavasti kipu onkin sitä :-)