Älyä ja seksiä:)
Mikään ei ole kiihottavampaa kuin keskustelu älykkään miehen kanssa, ja mieluiten niin, että jostain ollaan erimieltä ja pyritään " voittamaan" toinen. Inhoan hanibeibe-muru-mussukka -lässytystä vaan miehessä on oltava älyä, karismaa ja ilkeyttä:)
Se on minun mielestäni parasta esileikkiä. Vai mitä te teette mieluiten ennen seksiä, uuden ihmisen kanssa? Mielestäni koskea ei saa, ennenkuin vasta sitten, kun jännite on ylitsepääsemätön ja mieluiten ei esim. alkuillan aikana, koska sitten keskustelu yleensä taantuu lasten tasolle.
Olen ainakin katsonut, että baarissa vieraat ihmiset lääppivät jo toisiaan ennenkuin nimeä tietävät. Eikö siinä mene hukkaan ne ihanat kiimaiset hetket ennen täyttymystä?
Kommentit (23)
MIehen pitää osata puhua ja pussata!!
-mici-
tietää mitä tahtoo ja saa sitä, niin miksi täytyy täällä todistella (tarpeettomien yksityiskohtien kertomisella), että saa orgasmin. Että saa sen runkkaamalla ja naimalla. Että on saanut sen jo x vuotta runkkaamalla. Ja x vuotta naimalla.
Kiitos alfa, kun jaoit meidän kanssa seksuaalisen historiasi johdanto-osan eli " Minä, minä, minä ja minun orgasmini" .
Kyllä se seksuaalinen väreily ihmisten välillä on ihanan kiihottavaa ja käy hyvin esileikistä. Keskustelu, josta jollain tasolla ilmenee himo ja lisäksi kuumat katseet ym. niin itse en ainakaan tarvitse pitkiä esileikkisessioita kun asiat ovat edenneen seksiin asti. Silloin siinäkin on erilaista kiihkoa, vaikka välillä ensimmäinen kerta olisikin lyhyempi ( tietysti molempia tyydyttävä kuitenkin ). Siitähän voi sitten jatkaa hitaampaa tutustumista, kun kiihkoa on ainakin omissa tapauksissa ollut vielä paljon jäljellä. Nyt olen itse asettunut, joten uudet tuttavuudet eivät etene keskustelua ja flirttiä pidemmälle, mutta jo se on ihanaa, kun huomaa edelleen kiinnostavansa muitakin ihmisiä. Keskustelusta ei mielestäni ole suhteelle haittaa, jos se jää siihen ja yhteen kertaan saman henkilön kanssa. Omaankin parisuhdeseksiin saa uutta värinää ja vivahdetta ;)