Mitä kautta olette hankkineet vuokra-asuntonne?
Uskaltaako yksityiseltä vuokrata? Paljonko maksatte vuokraa kolmiosta? Missä päin?
Kommentit (10)
Meitä oli 5 henkeä ja saimme kaupungilta kolmion, 74m2. Vuosi sitten sain kuukaudessa minulle ja lapsille kolmion eli nyt meitä on kolme henkeä...
Eli työhuone on välttämätön. Sen takia saatiinkin alunperin kahdestaan kolmio, muuten oltaisiin saatu vain kaksio. Lisäksi asunnon koko ei ole todellakaan ainoa syy miksi vaihtoa haetaan, mutta en halua tässä nyt tarkemmin eritellä sillä olen nyt jo aika helposti tunnistettavissa. Mutta syyt ovat ns. painavia syitä ihan asuntotoimistonkin mukaan.
Kolmio 75m2 ja vuokra päälle 1000€. Nii-in, arvatkaa vituttaako?? Kaupunki ei antanut meille edes kaksiota joten oli pakko ottaa tämä :(.
Ovatko kaupungin asunnot edullisempia?
550 euroa vuokra :) Asunto on lähisukulaisteni omistama.
kolme huonetta, keittiö, sauna, pieni takapiha 650 e! Halpa kuin mikä ja unelma-alueella! Kohta ostetaan oma, tässä ollaan viihdytty kuusi vuotta.
Ei kuuluta edes kirkkoon. Seurakunnalla oli sattumalta vapaana 4h+k, 104 m2 keskustassa, silti rauhallisella paikalla ja vuokra 700 €. Kaksi vuotta olemme asuneet, erittäin tyytyväisinä. Asunto oli ollut tyhjillään puoli vuotta, eikä srk ilmoitellut siitä missään.
Ite oon aina kunnalta/kaupungilta 3 vuokra n.450-550 riippuen missä ollaan asuttu.
Oon kuitenkin huomannut että yksityisten vuokra asunnot on plajon hienompia,siistimpiä ja ei oo rikkinäisiä.
Ens kerralla siis yksityiseltä :)
4km keskustasta. Kaupungin, 76 neliötä, 600e/kk, kuuluu ilmainen pyykitupa, sauna, autopaikka tuohon kuuteeensataan..
Ollaan haettu 79 neliötä, 570e/kk, saton asunto, paremmassa kunnossa ku nykyinen ja uudempi..
Tervetuloa lappeenrantaan asumaan! :-)
74 m2 kolmio länsi-Helsingistä 747 e/kk. Kaupugilta ei kyllä nykyään saa mitään, meilläkin on ollut haku isompaan jo iät ja ajat eikä itään olla saatu. Aluetoivomuksia on paljon, vuokan maksimiraja korkea ja vaihdolle useita perusteltuja syitä, olemme kiireysluokitus kakkosessa, eli edellä vain asunnottomat. Silti ei kuulu mitään :(