Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkinnällinen kohdun tyhjennys- kokemuksia,neuvoja

20.12.2005 |

Moi!

Mulla oli todennäköisesti tuulimuna raskaus ja viime perjantaina tehtiin lääkinnällinen kohdun tyhjennys. Kysymys koskeekin nyt sitten tätä jälkivuotoa yms. Eli onko normaalia et juilii/vihloo munasarjojen kohdalta ja sit että vuoto on ollut nyt neljä päivää yhtä runsasta eli ihan kun olis normaali menkkavuoto...ei vielä merkkiä vuodon vähenemisestä. Ja välillä saattaa tulla pieniä hyytymiä. Yritin jo soitella sairaalaan,mut vissiin oli kiirettä kun käskivät soitella myöhemmin uudestaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vuoto oli todella runsasta,johtui suuresta istukan palasta.

Minulle sanottiin että vuoto voi olla runsasta ja kestäää pari viikkoa.

Jos olet sitä mieltä että vuodon määrä ei ole enää normaalia tai että pahenee niin mene ihmeessä näyttäytymään ja pysy kovana, minut haluttiin käännyttää vaikka olin pyörtyä käytävälle.

Vierailija
2/4 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi runsas vuoto kesti viikon, seassa oli myös isohkojakin hyytymiä ja nyt on pari viikkoa vuotanut ruskeaa vähäistä vuotoa. Eli sinuna en huolestuisi ellei vuoto haise pahalle tai kivut ole kovia/ jatku pitkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, kiitos kun vastailitte. Itseasiassa sain eilen sairaanhoitajan kiinni sieltä Hyvinkään naistentautien osastolta. Ja oli sitä mieltä et ihan normaalia on nuo juilimiset ja käski seurailla just vuotoo ettei lisäänny ja ettei kivut pahene. Tänään onkin ollut ihmeen vähän vuotoa ja juiliminenkin vähäistä. Helpottunut olo.

Saara

Vierailija
4/4 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MOi!

Minulla kesti runsas vuoto viikon ja tihutteluvuoto vielä viikon päälle. Ei siis syytä huoleen.