Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kellään ylösalaisin olevaa trendikuusta?

Vierailija
19.12.2005 |

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaakatasoon. Voimme kehuskella nyt tuttavillemme muotitietouttamme :).

Vierailija
2/6 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tosi siistiä! Laitoitteko kuusen vaakatasoon lattialle? Vai miten onnistuitte saamaan kuusen siihen asentoon?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun on niin peukalo keskellä kämmentä kuin vaan olla voi. Mun isä olis laittanu sen jo sataan kertaan tässä ajassa.

Vierailija
4/6 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sidoimme kuuseen narut (muista, kiikkumista kestävät!) molemmista päistä. Se onkin sitten siinä. Todella näyttävä ja kaunis. Suosittelen.

nro 2, trendikkyyden perikuva

Vierailija
5/6 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tietysti! Höh, olinpa tyhmä, etten tajunnut heti. Kuulostaa tosi ihanalta. Mä taidan kanssa käydä ostamassa ripustuskoukkuja. Mitä luulet, kestääkö huoltsikan takametsästä pöllitty tavallinen kuusi vai pitääkö olla importoitua jalokuusta?

t. 3

Vierailija:

Sidoimme kuuseen narut (muista, kiikkumista kestävät!) molemmista päistä. Se onkin sitten siinä. Todella näyttävä ja kaunis. Suosittelen.

nro 2, trendikkyyden perikuva

Vierailija
6/6 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista vielä maruja ripustaessasi, että joulukuusen jalusta on painava ja tahtoo vetää kuusen vinoon. Mikäli jalkapuoli painuu liian alas, ei kuusen runko ja sen linjakkuus pääse välttämättä oikeuksiin. Olen laittanut kuusenalusmaton sievästi roikkumaan jalustasta muovisilla pyykkipojilla. Kyllä meidän vieraat ovat olleet sitten sanattomia kateudesta. Me mieheni kanssa ollaan kuin ei huomattaiskaan. Näin meistä ei voi saada sitten liian ylpeää kuvaa. Ollaan kuin trenditietoisuutemme olisi aivan tavallista kaikkien kohdalla ( mitä se ei suinkaan ole ja jonka hyvin tiedämme).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän