Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuvaring

Vierailija
19.12.2005 |

Kuinka moni oikeasti käyttää tuota ehkäisyä? Onko se edes 3 lasta synnyttäneelle hyvä vaihtoehto vai tipahtaako pois? Pysyykö se edes paikallaan vai muljahtaako kyljelleen? Entä tuntuuko se " siellä" ?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käyttänyt ehkäisyrengasta reilun vuoden ja olen ollut tyytyväinen. Ei tunnu normaalissa elämässä, en ole kertaakaan tullut tietoiseksi väärässä paikassa renkaan olemassa olosta. Eikä mieskään ole valittanut renkaan haittaavan rakastellessa. Ja jos oikeasti rengas putoaisi itsestään ulos niin silloin nainen, oikeasti, lantionpohjan lihaksia jumppaamaan. Niin löysä ei voi olla lestadiolaisäitikään!=)

Vierailija
2/10 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muilla kokemuksia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta valui ja lääkäri sanoi selitykseksi tuon. Ei kyllä kehottanut lantionpohjalihaksia jumppaamaan. (Ja olen melko nuori enkä ole edes synnyttänyt.) Silloin, kun aluksi sisällä pysyi, oli kyllä aivan huippu! Kannattaa kokeilla! :)

Vierailija
4/10 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole synnyttänyt ja paikat ovat timmit, mutta rengas vaan ei pysy paikallaan. Tai pysyy pari ekaa viikkoa kierrosta, viimeinen viikko on tuskaa. Ihan kuin kroppa hylkisi rengasta. Jotenkin renkaalle ei ole tilaa ja se tuntuu emättimen suulla. Tunnen sormellani kohdunkaulan, joten tilaa ei yksinkertaisesti ole niin paljon, että renkaan saisi tarpeeksi syvälle.

Vierailija
5/10 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siro ja hoikka.

T. Edellinen valittaja

Vierailija
6/10 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.. Jotenkin noin se vaan sanoi. Että kun on siro.. En nyt tarkkoja sanoja muista, mutta tuo oli sanoma mielestäni. Ja vaikutusmekanismia en tiedä. Olisi kyllä mukava tietää... :) Sama juttu oli minulla kuin sinulla: aluksi pysyi hyvin, mutta sitten ei. :(

-4-

Vierailija
7/10 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnyttänyt 2kertaa ja hyvin pysyy :) varmaan enemmän kiinni tuosta synnyttämisestä? alussa tunsin renkaan, jos vaikka " istui jalat koukussa rintoja vasten" (hankalasti selitetty), mutta nyt en enään tunne... + kivut pois menkoista, pms oireita ei ole enään juurikaan, menkat alkaa ajallaan; lähes kellon tarkkuudella :)

- vähäinen kostuminen yhdynnän alussa ja sitten onkin aivan " litimärkä" : sotkua tulee :(

Vierailija
8/10 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin käytön koska:

- ärsytti kun valkovuoto lisääntyi

- vei seksihalut ja tuntoaistia alapäästä

- ei todellakaan säännöllistänyt menkkoja vaan laittoi ennen säännölliset sekaisin ja lisäsi välivuotoja ja turvotusta ovulaation ja menkkojen alla

- sai mut kauheaksi kärttyiseksi hormonihirviöksi, tämä tosin tapahtuu kaikilla yhdistelmäehkäisyvalmisteilla :-(

Vierailija
9/10 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se osaltaa myös valuttaa rengasta alaspäin.

6

Vierailija
10/10 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. Nuvaring käytössä yli vuoden

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yksi