Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakkaudentunnustus

Vierailija
19.12.2005 |

Olen seurustellut poikaystäväni kanssa 8 kuukautta ja ei olla vielä vaihdettu noita kuuluisia kolmea sanaa. Eli siis kysynkin teiltä, että kuinka kauan olitte seurustelleet miehenne kanssa ennen kuin sanoitte toisillenne " minä rakastan sinua" ? Mua jotenkin " pelottaa" sanoa ne sanat ja se, että miten toinen siihen reagoi. En ole myöskään halunnut kiirehtiä asian kanssa, sillä haluan olla varma tunteistani. Olen myös pohtinut, että mistä tietää, että rakastaa toista?? Minä en haluaisi elää ilman miestäni ja minut valtaa valtava hellyydentunne, kun olen hänen kanssaan. Onks tää nyt sitä rakkautta?!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oltu oltu kyllä hirveen kauaa yhdessä, kun ukko sano ekaks...ja muutaman päivän mietittyäni uskalsin sitten vastata samoilla sanoilla.

Muistan kun olin pieni ja jkou sanoi, että rakastuminen tuntuu siltä, että vatsassa menee perhosia. Niin suunnilleen siltä se tuntu, tai sillein kummasti muljahti masussa, kun maattiin sängyllä ja oltiin upottu syvälle toistemme silmiin =). Oih ja voih, ikävä niitä ihania aikoja...tuli muistot mieleen

Niin ja kun muljahtaa, niin sitten sen kyllä tietää, että se on rakkautta se!!

Vierailija
2/4 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ani tunnustaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhdynnässä ihmisen kanssa, jonka kanssa ei olla edes vaihdettu rakkaudentunnustuksia.

Vierailija
4/4 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jotenkin sitä seksin myötä tunteet sycvenee ja suhde saa uuden ulottuvuuden.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan