Club-30: Joulunalusmaanantaita!
Tuossa viime pinossa moni tuntui innolla (tai ainakin reippaasti!) tekevän jouluvalmisteluja, mulla ne ovat jääneet pahasti rempalleen. Edes jouluvaloja en ole saanut paikoilleen... no, viime vuonnakin kutsuin niitä " talvivaloiksi" , päätelkää siitä mihin aikaan ne tuli laitettua :-)
Oma napa ei tiedä sen enempää kuin eilenkään, mutta raportoinpa senkin :-) Vaikka tämä oviksen ja testipäivän odottelu aina tuntuukin pitkäpiimäiseltä, on piina onneksi jo pitkällä kun loma loppuu...
Mitäs muut?
Kommentit (23)
Voi heli=( Enpä tätäkään olisi halunnut täältä lukea. Tosi harmi!!!! Kyllä täytyy muistaa olla kiitollinen kun ei ole perussairauksia. Varmasti laittaa miettimään että mikä on tärkeää ja miten asiat tästä eteenpäin. Voimia!!!!
(.) Testasin aamulla " varmistusnegan" vuodin jo kolmatta päivää. Että se oli sitten tässä tämä hoito. Vaikka tämän kuinka tiesi, niin silti piti aamulla vielä itkeä miehen kainalossa. Vanhemmille en ole saanut sanottua, huoh. Toivottavasti ymmärtävät olla kysymättä huomenna... He odottavat plussaa varmasti yhtä kovasti kuin mekin ja huolehtivat kovasti jaksamisestani. Ja sitten ei haluaisi tuottaa pettymystä=( Viime joulun alla km ja nyt tämä. Mutta ei voi mitään, elämä jatkuu, pas:a kohti mennään ja toivonmukaan joskus onnistutaan. Se on päätetty että kun pakastin on tyhjä adoptioasiaa laitetaan eteenpäin. Ei tätä voi loputtomiinkaan jatkaa ja jatkaa. Joskus kai sekin on hyväksyttävä että minusta ei bioäitiä tule?? Ja toisaalta olen tällä hetkellä 28v, vaikkka hoidot olis jäissä 5v vieläkin ehdittäisiin jatkaa. Eli elämään on saatava jokin muutos, 2½ vuotta hoidoissa ja 3½ vuotta yritystä, elämää jos, sitten kun, entäs jos..... Nyt riittää!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ulkona satoi lunta,
näinkö unta?
Pieni hiutale taivaalla lenteli,
selässään taikaenkeli.
Kädessään onnea kantoi,
Jouluksi sen Sinulle antoi.
Hyvää Joulua CLUB-30!
[color=red][size=7]♥ Waimo
Siis joulun laitto. Tänään (tai siis eilen) sain piparit ja tortut paistettua, pikkukinkku paistettu, rosollivärkit keitetty, ja jonkulainen siivous tehty. Just tulin saunasta ja suoraan toivottamaan kaikille palstalaisille Rentouttavaa Joulun aikaa ja Onnekasta Tulevaa Vuotta.
Pakko mennä nukkuun kun ei tää ajatus oikeen kulje ;)
kaikille, vaikkei se siltä juur nyt tunnukkaan =(
Maanantaina olin lapassa, ja se jo jotain todella hirveetä. Tai ei lapa itsessään ollu kamala, mutta olo sen jälkeen. Olo oli sen verran huono, että pääsin kotio vasta tiistaina myöhään iltapäivästä. Ja koko viikon olen oksentanut, kun olo ei vaan helpota. Tuloksena lievää endoa, joka poltettiin pois eikä toisesta torvesta tullu varjoaineet läpi. Että näin meillä.... Isäntä menee uudestaan tutkimuksiin, jahka pyhäpäivät saadaan vietetyksi ja aika varatuksi...
Tänään on ollu eka suht normipäivä, eli oksentanut vaan kerran!! Mutta kyllä se tästä pikkuhiljaa helpottaa (pääsinhän jo koneelle asti) ;)
Tietysti liikkeelle olis pitäny lähteä heti, mutta kun yritti päätä nostaa nii mieletön jysäri ja laatta lensi. Lähde siinä sitte liikkumaan...
Terkkusin
Piituliina74