Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painonpudottajat2006!!! Huhuu!

19.12.2005 |

Jaahas, nyt siis 13 päivää painonpudotuksen ja uuden kevyemmän elämän alkuun! Testaan tässä listatessani hieman noita värejä, voipi olla etten osaa käyttää ja joku viisaampi voi sitten neuvoa minua :)

Alla siis lista meistä jotka painoamme pudotamme sekä kilot, jotka pudotamme!

[color=#4A9358]

Tiipuli

tonnikeiju70 12kg

RockyRoad 10-15kg

Maanmainio

Hurlum 10kg

M@tild@ 20kg

EnkeliEllu 15kg

Lambada 16kg

Iris 15kg

zsazsa 20kg

Minttu29 7kg

Kaneli1 20kg

p..pitkätossu 15-17kg

erppu81 5-7kg

fedjasetä 6-7kg

J@su

eloäippä04

veida 10-15kg

meku72 10kg

tappitele 10kg

effica 15kg

Miitu78 15kg

Leijona76 10kg

ma-ria 10kg

Helmi_ja_Hippu 10kg

Lumikki76 10kg

Niko02 30kg

vessu 15kg

iiida02 15kg

pyykkivuori 20kg

nael78 20kg

Tigru04 10kg

nanu77 20kg

[/color]

Tuli muuten mieleeni että pitäisiköhän pistää välitavotteet kanssa? Mun välitavoitteeni olisi helmikuun loppuun mennessä -6kg. Ensinhän lähtee yleensä parin viikon ajan nestettä ja silloin paino tipahtaa enemmän. Terveellinen laihdutusmäärähän on 0,5-1kg/vko ja tuohon tähtään, mieluummin tietysti tuo 1 kg viikko ;)

Aattelin että kokoan nuo välitavoitteet jne seuraavaan listaan, jonka julkistan sitten viimeistään silloin 2.1.2006. Aletaan silloin kokoontumaan tuolla laihdutus puolella, laitan vielä saman päivänä kutsun tänne tulemaan tuonne laihdutuspuolelle pinoutumaan tuolloin 2.1.2006.

Mun mielestä paras pinoutumispäivä olisi juuri tuo maanantai, koska silloinhan on myös pakko katsoa mitä viikonloppuna suuhunsa laittaa. Kyllähän sitä herkutella saa, mutta kohtuudella, dietin kannaltahan on ihan hyvä jos on yksi " herkuttelu" päivä viikossa niin ei painonpudotus jämähdä paikalleen vaan saa hiukan shokkihoitoa. Tietenkään tuo herkuttelupäivä ei tarkoita että vedetään kaksi käsin sipsejä, karkkia ja pullaa :) Mutta tuo siis pitää aineenvaihdunnan käynnissä. Kuten myös se että syödään 5-6 kertaa päivässä pienehköjä aterioita (muistakaa proteiini!) ja juodaan runsaasti vettä. Tässä siis muutamia vinkkejä.

Ja sitten keväämmällä kun taas jäät sulavat (jos ei ennen kiinnosta) niin kannattaa ottaa aamulenkki joko kävellen tai pyöräillen ennen aamiaista niin se on takuuvarma painonpudottaja ja aineenvaihdunnan nopeuttaja. Lenkki voi ekan viikon olla ihan 15 min/3 krt viikossa ja sitten lisätä vaikka 5 min seuraavalle viikolle ja sitten taas 5 min ja sitten 30 min ja ei tarvitse juosta vaan ihan reipas kävely riittää. On tullut tuota fitnessiä harrastettua jonkin verran muutamia vuosia sitten ja nämä vinkit ovat sieltä, eli takuuvarmoja painonpudottajia.

Itse ajattelin aloittaa painonpudotukseni pudottamalla kalorimäärän ensin 2000 kcal päivässä ja sitten kun ei paino sillä tipu niin 1800 kcal päivässä ja sitten kun ei sillä enää tipu niin sitten 1600 kcal päivässä ja sitten joka toinen päivä 1300 kcal ja joka toinen päivä 1600 kcal ja sitten kun sekään ei enää tehoa niin nuo aamulenkit hoitavat loput. Tietysti aloitan taas pikkuhiljaa rakkaan saliharrastukseni ja niinä päivinä täytyy syödä enemmän esim. 1300 kcal on aivan liian vähän kovana treenipäivänä. Ja proteeinia runsaasti :)

Jees, siinä tuli vähän minun tavoitteitani ja suunnitelmia joilla ne toteutan.

Hyvää joulua kaikille, ja nautitaanhan niistä jouluherkuista vielä hyvällä mielellä eikös vaan!

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaamme siis 2.1.06, minulla on välitavoite helmikuun loppuun 5kg. Tulikohan luvattua liikaa...? ;)

Ihanaa ja nautinnollista joulua kaikille!

Ps. Jos jotain kiinnostaa, kirjastosta olen löytänyt sellaisen kirjan kuin " kahden päivän dieetti" , olen onnistunut sillä aiemminkin. Se on tarkoitettu meille, jotka eivät pysty pitämään laihista kolmatta päivää kauempaa. Ei ole kuitenkaan mikään pika-dieetti, vaan pitkäkestoinen ja helppo toteuttaa.

Vierailija
42/58 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Täällä halukas pudottaja. Tavoite 15kg. Joulun jälkeen alkaa minun laihdutus. Toukokuussa 30 v syntskät, joten tavoite on laihtua sinne.

Kesäkin olisi mukavampi viettää laihempana. Nyt olen syönyt kaikkea hyvää joka pvä eli ensiksi vähennetää karkit ja herkut ruokavaliosta ja siitä sitten kalorimääriä tarkastellaan uudestaan. Tsemppiä kaikille!

nanu77:

Jaahas, nyt siis 13 päivää painonpudotuksen ja uuden kevyemmän elämän alkuun! Testaan tässä listatessani hieman noita värejä, voipi olla etten osaa käyttää ja joku viisaampi voi sitten neuvoa minua :)

Alla siis lista meistä jotka painoamme pudotamme sekä kilot, jotka pudotamme!

[color=#4A9358]

Tiipuli

tonnikeiju70 12kg

RockyRoad 10-15kg

Maanmainio

Hurlum 10kg

M@tild@ 20kg

EnkeliEllu 15kg

Lambada 16kg

Iris 15kg

zsazsa 20kg

Minttu29 7kg

Kaneli1 20kg

p..pitkätossu 15-17kg

erppu81 5-7kg

fedjasetä 6-7kg

J@su

eloäippä04

veida 10-15kg

meku72 10kg

tappitele 10kg

effica 15kg

Miitu78 15kg

Leijona76 10kg

ma-ria 10kg

Helmi_ja_Hippu 10kg

Lumikki76 10kg

Niko02 30kg

vessu 15kg

iiida02 15kg

pyykkivuori 20kg

nael78 20kg

Tigru04 10kg

nanu77 20kg

[/color]

Tuli muuten mieleeni että pitäisiköhän pistää välitavotteet kanssa? Mun välitavoitteeni olisi helmikuun loppuun mennessä -6kg. Ensinhän lähtee yleensä parin viikon ajan nestettä ja silloin paino tipahtaa enemmän. Terveellinen laihdutusmäärähän on 0,5-1kg/vko ja tuohon tähtään, mieluummin tietysti tuo 1 kg viikko ;)

Aattelin että kokoan nuo välitavoitteet jne seuraavaan listaan, jonka julkistan sitten viimeistään silloin 2.1.2006. Aletaan silloin kokoontumaan tuolla laihdutus puolella, laitan vielä saman päivänä kutsun tänne tulemaan tuonne laihdutuspuolelle pinoutumaan tuolloin 2.1.2006.

Mun mielestä paras pinoutumispäivä olisi juuri tuo maanantai, koska silloinhan on myös pakko katsoa mitä viikonloppuna suuhunsa laittaa. Kyllähän sitä herkutella saa, mutta kohtuudella, dietin kannaltahan on ihan hyvä jos on yksi " herkuttelu" päivä viikossa niin ei painonpudotus jämähdä paikalleen vaan saa hiukan shokkihoitoa. Tietenkään tuo herkuttelupäivä ei tarkoita että vedetään kaksi käsin sipsejä, karkkia ja pullaa :) Mutta tuo siis pitää aineenvaihdunnan käynnissä. Kuten myös se että syödään 5-6 kertaa päivässä pienehköjä aterioita (muistakaa proteiini!) ja juodaan runsaasti vettä. Tässä siis muutamia vinkkejä.

Ja sitten keväämmällä kun taas jäät sulavat (jos ei ennen kiinnosta) niin kannattaa ottaa aamulenkki joko kävellen tai pyöräillen ennen aamiaista niin se on takuuvarma painonpudottaja ja aineenvaihdunnan nopeuttaja. Lenkki voi ekan viikon olla ihan 15 min/3 krt viikossa ja sitten lisätä vaikka 5 min seuraavalle viikolle ja sitten taas 5 min ja sitten 30 min ja ei tarvitse juosta vaan ihan reipas kävely riittää. On tullut tuota fitnessiä harrastettua jonkin verran muutamia vuosia sitten ja nämä vinkit ovat sieltä, eli takuuvarmoja painonpudottajia.

Itse ajattelin aloittaa painonpudotukseni pudottamalla kalorimäärän ensin 2000 kcal päivässä ja sitten kun ei paino sillä tipu niin 1800 kcal päivässä ja sitten kun ei sillä enää tipu niin sitten 1600 kcal päivässä ja sitten joka toinen päivä 1300 kcal ja joka toinen päivä 1600 kcal ja sitten kun sekään ei enää tehoa niin nuo aamulenkit hoitavat loput. Tietysti aloitan taas pikkuhiljaa rakkaan saliharrastukseni ja niinä päivinä täytyy syödä enemmän esim. 1300 kcal on aivan liian vähän kovana treenipäivänä. Ja proteeinia runsaasti :)

Jees, siinä tuli vähän minun tavoitteitani ja suunnitelmia joilla ne toteutan.

Hyvää joulua kaikille, ja nautitaanhan niistä jouluherkuista vielä hyvällä mielellä eikös vaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena helmikuun loppuun mennessä -2kg ja yhteensä -10 kg.

Vierailija
44/58 |
22.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pudotettavaa mulla olisi n.20kg, ja välitavoite helmikuun loppuun -5kg.tavoitteena olisi jättää herkkujen suurkulutus ja ottaa liikunta mukaan..=).kotona vauhdittavat 1v ja 3v pojat.

Vierailija
45/58 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painonpudotustavoite olisi 8 kg toukokuun loppuun mennessä.

Vierailija
46/58 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Rantanplan ilmoittautuu mukaan. Tosin en varmaan ehdi olla nettiaktiivinen mutta kaikessa hiljaisuudessa mukana.

Tavoite voisi olla toukokuuhun mennessä kevyesti 5 kg ja kaikki sen yli plussaa. Välitavoitteeksi helmikuun loppuun edes jotain pois!

Olenko turhan pessimisti - vai realisti?

Vierailija
47/58 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

35 vee, 2 lapsen äiti Sipoosta ilmoittautuu mukaan.

Pudotettavaa on 6 kg, josta puolet voisi olla poissa helmikuun loppuun mennessä.

Mukavaa joulua ja " hillittyä mässäystä" kaikille

Toivottaa Enna

Vierailija
48/58 |
23.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluan mukaan,tavoitteena -15kg ennen syksyä ja töihin lähtöä.

Vierailija
49/58 |
25.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

vieläkö mahtuu mukaan?!Olen kahden pienen taaperon äippä ja paino olisi saatava kuriin kaiken mässäilyn jälkeen.

Vierailija
50/58 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hurjat -25 kiloa!

Ruokaremontti suunnitteilla ja kuntopyöräily aloitettu 5 km/pvä!

Vierailija
51/58 |
27.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen mittailin molemmat koiralenkkini ja sain askelmääräksi 12500 askelta + tietysti kaikki muu kotihomma-askellus.

Nyt mittari raksuttaa täällä työpaikalla ja olen 4 tunnissa saanut konttorihommissa askellettua ~3000 askelta ja aion illalla tempaista koiran kanssa semmoisen 90 minuutin lenkin.

Pitäisi vielä tutustua sykemittarin saloihin että saisi siitä mahdollisimman paljon irti.

Tsemppiä!

Enna

Vierailija
52/58 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun mukaan: välitavoite helmikuun loppuun mennessä 4kg ja toukokuun loppuun mennessä 8kg

Vierailija
53/58 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmottaudun mukaan: välitavoite helmikuun loppuun mennessä 4kg ja toukokuun loppuun mennessä 8kg

Vierailija
54/58 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoitteena olisi pudottaa 10kg, helmikuun loppuun mennessä -3kg. Vuoden sisällä pitäs saada toi kymmenen pois..

Vierailija
55/58 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihduttamaan. Kotona häärää mies ja neljä muksua, omaa aikaa ei juurikaan ole, mutta jos jollain konstilla saisi itsensä pidettyä kurissa ja saisi tästä sellaisen kimmokkeen, että paino oikeasti putoaisi. Pudotettavaa olisi 20-30kg. Jos sellaista 5kg kuukausivauhtia putoisi.

Vierailija
56/58 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite painonpudotukselle on 15 kg ja välitavoite helmikuun loppuun 6 kg! Jumppaa on ruvettava kotona harrastamaan ja kävelylenkkejä rattaiden kanssa. Tietääkö joku hyviä jumppavideoita? Steppilautakin löytyy.

Vierailija
57/58 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavoite -15kg ja siitä helmikuun loppuun mennessä ekat 5kg. Missäs palstalla tää porukka vaihtaa kuulumisia?

Vierailija
58/58 |
28.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pudottanut 10 kg viime keväänä ja pudotettavaa tavoitepainoon jäi 3 kg ja siihen on tullut 1-2 kg lisää. Eli pudotettavaa 5 kg. Ja toivottavasti lähtee jo siihen helmikuun loppuun mennessä. Kotona 4 lasta ja kotiäitinä edelleen. Nuorin täytti jouluna 2v ja isommat jo koulussa. Eli hommaa ja ruuanlaittoa piisaa.... Sehän siinä vaikeinta on kun on kotona. niin joku syö tai on nälkä- koko ajan.