Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Painonpudottajat2006!!! Huhuu!

19.12.2005 |

Jaahas, nyt siis 13 päivää painonpudotuksen ja uuden kevyemmän elämän alkuun! Testaan tässä listatessani hieman noita värejä, voipi olla etten osaa käyttää ja joku viisaampi voi sitten neuvoa minua :)

Alla siis lista meistä jotka painoamme pudotamme sekä kilot, jotka pudotamme!

[color=#4A9358]

Tiipuli

tonnikeiju70 12kg

RockyRoad 10-15kg

Maanmainio

Hurlum 10kg

M@tild@ 20kg

EnkeliEllu 15kg

Lambada 16kg

Iris 15kg

zsazsa 20kg

Minttu29 7kg

Kaneli1 20kg

p..pitkätossu 15-17kg

erppu81 5-7kg

fedjasetä 6-7kg

J@su

eloäippä04

veida 10-15kg

meku72 10kg

tappitele 10kg

effica 15kg

Miitu78 15kg

Leijona76 10kg

ma-ria 10kg

Helmi_ja_Hippu 10kg

Lumikki76 10kg

Niko02 30kg

vessu 15kg

iiida02 15kg

pyykkivuori 20kg

nael78 20kg

Tigru04 10kg

nanu77 20kg

[/color]

Tuli muuten mieleeni että pitäisiköhän pistää välitavotteet kanssa? Mun välitavoitteeni olisi helmikuun loppuun mennessä -6kg. Ensinhän lähtee yleensä parin viikon ajan nestettä ja silloin paino tipahtaa enemmän. Terveellinen laihdutusmäärähän on 0,5-1kg/vko ja tuohon tähtään, mieluummin tietysti tuo 1 kg viikko ;)

Aattelin että kokoan nuo välitavoitteet jne seuraavaan listaan, jonka julkistan sitten viimeistään silloin 2.1.2006. Aletaan silloin kokoontumaan tuolla laihdutus puolella, laitan vielä saman päivänä kutsun tänne tulemaan tuonne laihdutuspuolelle pinoutumaan tuolloin 2.1.2006.

Mun mielestä paras pinoutumispäivä olisi juuri tuo maanantai, koska silloinhan on myös pakko katsoa mitä viikonloppuna suuhunsa laittaa. Kyllähän sitä herkutella saa, mutta kohtuudella, dietin kannaltahan on ihan hyvä jos on yksi " herkuttelu" päivä viikossa niin ei painonpudotus jämähdä paikalleen vaan saa hiukan shokkihoitoa. Tietenkään tuo herkuttelupäivä ei tarkoita että vedetään kaksi käsin sipsejä, karkkia ja pullaa :) Mutta tuo siis pitää aineenvaihdunnan käynnissä. Kuten myös se että syödään 5-6 kertaa päivässä pienehköjä aterioita (muistakaa proteiini!) ja juodaan runsaasti vettä. Tässä siis muutamia vinkkejä.

Ja sitten keväämmällä kun taas jäät sulavat (jos ei ennen kiinnosta) niin kannattaa ottaa aamulenkki joko kävellen tai pyöräillen ennen aamiaista niin se on takuuvarma painonpudottaja ja aineenvaihdunnan nopeuttaja. Lenkki voi ekan viikon olla ihan 15 min/3 krt viikossa ja sitten lisätä vaikka 5 min seuraavalle viikolle ja sitten taas 5 min ja sitten 30 min ja ei tarvitse juosta vaan ihan reipas kävely riittää. On tullut tuota fitnessiä harrastettua jonkin verran muutamia vuosia sitten ja nämä vinkit ovat sieltä, eli takuuvarmoja painonpudottajia.

Itse ajattelin aloittaa painonpudotukseni pudottamalla kalorimäärän ensin 2000 kcal päivässä ja sitten kun ei paino sillä tipu niin 1800 kcal päivässä ja sitten kun ei sillä enää tipu niin sitten 1600 kcal päivässä ja sitten joka toinen päivä 1300 kcal ja joka toinen päivä 1600 kcal ja sitten kun sekään ei enää tehoa niin nuo aamulenkit hoitavat loput. Tietysti aloitan taas pikkuhiljaa rakkaan saliharrastukseni ja niinä päivinä täytyy syödä enemmän esim. 1300 kcal on aivan liian vähän kovana treenipäivänä. Ja proteeinia runsaasti :)

Jees, siinä tuli vähän minun tavoitteitani ja suunnitelmia joilla ne toteutan.

Hyvää joulua kaikille, ja nautitaanhan niistä jouluherkuista vielä hyvällä mielellä eikös vaan!

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäis pudottaa 35kg ainaskin,jos en sitten raskaaksi tule!

Vierailija
22/58 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään teidät tuolloin 2.1.2006 laihdutus-puolella julkaistavaan listaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

15-20kg tavoitteena.

Vierailija
24/58 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

liittyä joukkoon. 10-15 kiloa SAATAVA pois....

Vierailija
25/58 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi saada pois ainakin 10 kg, joten yritän sitä nyt ensiksi.

Vierailija
26/58 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voisin tulla mukaan uurastamaan. ~5kg olis tavoitteena pudottaa.

Vierailija
27/58 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö ehtii mukaan??? Olen 1,3 vuotiaan pojan äiti. Ikää kertynyt 25 vuotta. Tavoitteena olis pudottaa 10 kg.

Vierailija
28/58 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heipsis!

Haluaisin liittyä mukaan, tavoitteena laihtua 20 kg. Vieläkö otatte uusia mukaan!? Ilmotelkaahan!

Vierailija
29/58 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puolitoistavuotiaan tytön äiti, jolla painonpudotus tavoite on ensiksi ainakin 5kg. Kivaa olisi päästä vielä mukaan tähän ryhmään! Erittäin hyvä idea tämä painonpudotus ryhmässä!

Vierailija
30/58 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

1,5 vuotiaan pojan äiti, ja pudottaa pitäis n.20 kg, mut sanotaan välitavoite suht realistisesti n. 5kg...

Vierailija
31/58 |
19.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aikeissa huhuilla, että mitä sovittiin kun lähdemme reissuun tässä pikapuoliin ja sitten ollaan joulun yli nettipimennossa :D

Eniten tässä hirvittää miten sujuu tämä karkeista vieroitus..

Hyviä vinkkejä nanu77, pitää varmaan tosiaan pitää kerran viikossa hemmotteluhetki niin kyllä se siitä.

Minulla suurin remontti on varmasti tuossa kuntoilun aloittamisessa!

On nimittäin jäänyt tyystin pariksi vuodeksi tämä liikkuminen.

Ennen nuorimmaista liikuin paljonkin joten eiköhän sitä siltä pohjalta taas ponnisteta.

En ole ehtinyt miettiä vielä välitavoitteita, joten niistä enemmän sitten seuraavassa pinoutumisessa.

Rauhallista joulua kaikille, kuulostellaan vuoden 2006 puolella!

Vierailija
32/58 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

28v kahden pojan äiti, jolla pudotettavaa olisi 10kg. Painonvartijoilla meinaan pudotella ihan itekseen, en ryhmässä.

Vierailija
33/58 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän se ole meille kaikille vaan hyväksi mitä enemmän sakkia on ja tsemppiä siinä mukana. Puhumattakaan siitä kuinka hyvää tekee kun saa ylimääräisiä kiloja pois itse kukin :) Joten mukaan vaan, päivitän kaikki uudet sitten siihen aloituslistaan 2.1.2006.

Vierailija
34/58 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuopus on 5kk ja vielä täysimetyksellä, mutta hiljalleen alan muuttaa ruokavaliota vähemmän herkkupitoiseksi:) Tavoitteena -15kg!

Vierailija
35/58 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Josko taas lähtis projektia yrittämään...N.25 kg ylimääräistä opiskeluelämän ja kahden lapsen jälkeen.

Ennen toista lasta oon tiputtanu 14 kg Painonvartijoissa, mutta kaikki palas...Perustieto oikeesta ruokavaliosta ja elämäntavoista muuten on siis olemassa, mutta tsemppi puuttuu!

Joten ryhmän kannustus/paine toivottavasti antaa lisämotivaatiota!

Ei muuta, ku porukalla läskin kimppuun !

Vierailija
36/58 |
20.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Olisin kiinnostunut kanssa aloittamaan laihiksen. Pudotettavaa olis 5-6 kg...

Vierailija
37/58 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitan jälleen kerran ja toivottavasti lopullisesti. Pudotettavaa olisi 15-20 kg sillä nykyisestä painosta ei hajuakaan yli 80 kuitenkin. Olisi kiva päästä eroon noista viimeisistä vauvakiloista sillä tyttökin on jo 1,5 v.Saamaton kun olen niin motivaatiota ei löydy yksin.

Vierailija
38/58 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

AinoHelena:

Aloitan jälleen kerran ja toivottavasti lopullisesti.

Yhdyn tuohon samaan lauseeseen Anni-Helenan kanssa:)

Ja välitavoite mulla olis se 5kg helmik. loppuun mennessä.

Tosi hyvä idea tämä porukka laihis :)

T:zsazsa

Nimiehdotus: Läskinvartijat ;)

Vierailija
39/58 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa kertynyt lähemmäs 80kg ja tavoite olisi pois 15kg. Ihanaa, että löytyi tsemppiryhmä!!!

Vierailija
40/58 |
21.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi yksi halukas laihduttaja! :) Kokonaistavoite olisi -20kg toukokuun loppuun. Välitavoite helmikuun lopussa -6kg. Tuo -20kg:kin on välitavoite, mutta sillä lähden liikkeelle ja katson sen jälkeen miltä olo tuntuu :)