" Saako" alapää haista pahalle odotusaikana ilman, että on jokin tulehdus?
Mun mielestä alapää haisee aika pahalle, ts.pahemmalle kuin aiemmin. Viikkoja 13. valkkari on runsasta, ihan valkoista muttei kokkareista eikä mitenkään pistävän hajuista. Multa on otettu nuo tulehdusjutut viikolla 7 ja silloin ei ainakaan löytynyt edes hiivaa. Pitääkö kuitenkin lähtee taas lääkäriin ton hajun takia vai onko ihan normaalia?
Olen ymmärtänyt että emätintulehdukset aiheuttaa just noita keskenmenoja toisella kolmanneksella.
Kommentit (7)
minulla raskauden aikana vv:n haju muutui pahaksi, erilaiseksi. En kehdannut kysyä asiasta neuvolassa mutta onneksi neuvolan terkka luki rivien välistä, että mua huolettaa sellainen ja hän sanoi, että todella monilla haju muuttuu hormonien myötä. Mistään vakavasta ei ollut kyse siis. Tuskin sinullakaan.
Mulla kohta neuvolääkäri ja kysyn asiasta.
Uh,inha aihe,mutta huomaan,että vaikka käyn illallla pesulla ja pesen alakerran hyvin,niin jo seuraavana päivänä nousee sellainen katku nenään,että voisi kuvitella viime pesusta olevan vähintään viikko.
Eli ilmeisesti kuuluu raskausajan " ihanuuksiin"
T;Kävelevä kalatori
Alapäässä kuitenkin kaikki muuten ihan ok, paitsi tuo löyhkä. Välillä tunkee ihan housujen läpi, vaikka käyn kahdesti päivässä suihkussa :(
Ällöttävää.....
ap
En tiedä " saako" , mutta mulla valitettavasti on näin ollut molempien raskauksien aikana. Eikä mitään tulehdusta tms. ole koskaan ollut. Todella ärsyttävää, mutta minkäs teet (paitsi, että käy pesulla ja vaihtaa alkkarit USEIN). Noista tulehduksista ja keskenmenoista en osaa sanoa mitään.